اعلام برگزیدگان پویش شعله‌های زندگی

اردل(پانا) - برگزیدگان پویش شعله‌های زندگی که در استان چهارمحال و بختیاری به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز برگزار شده بود، اعلام شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برگزیدگان پویش شعله‌های زندگی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، برگزیدگان پویش شعله های زندگی که در فصل زمستان به منظور صرفه جویی در مصرف گاز و مصرف بهینه گاز ویژه فرهنگیان و دانش آموزان استان در بخش های پوستر، نقاشی و کلیپ در دو بخش فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شده بود، اعلام شدند.

در بخش پوستر دانش‌آموزی، آذر حسینی‌پور از مدرسه الزهرا شهرستان لردگان، زهرا ذوالفقارزاده از مدرسه سرهنگ رضوی ناحیه ۲ شهرستان شهرکرد و زهرا درخشان از دبستان نسیبه هوره شهرستان سامان به ترتیب رتبه های برتر را به خود اختصاص داده‌اند.

در بخش نقاشی دانش‌آموزی به ترتیب محمدمتین یارمحمدی از مدرسه نخبگان شهید رجایی ناحیه ۲ شهرستان شهرکرد و ستایش فدایی از دبستان زینب (س) شهرستان فارسان نفرات برتر شدند.

در بخش کلیپ دانش‌آموزی، اثر دانش آموزان علی حیدری، مهران هیبتی، فرزین جمالی از آموزشگاه فردوسی گوجان شهرستان فارسان، به عنوان برنده ویژه بر اساس نظرسنجی بین دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در کانال اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش استان انتخاب شد و همچنین یسنا کیانی از مدرسه هاتف شهرکیان ناحیه ۲ شهرستان شهرکرد، زهرا کردی از آموزشگاه طلوع مهر شهرستان بروجن، عمادرضا احمدیان از آموزشگاه ابوذر یونکی شهرستان فلارد، هستی صفیان از آموزشگاه حکمت نور ۲ شهرستان بروجن و کیارش هیبتی از آموزشگاه فردوسی گوجان شهرستان فارسان، نفرات برتر این بخش از پویش بودند.

در بخش فرهنگیان، مریم مقاره، هنرآموز هنرستان شهید حقیقی ناحیه ۱ شهرستان شهرکرد نیز به عنوان نفر برتر انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار