نظام جامع اطلاع رسانی در شهرداری همدان تدوین می شود

رئیس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: نظام جامع اطلاع رسانی در مدیریت شهر همدان در حال تدوین است.

کد مطلب: ۴۳۶۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان همدان، علی رضایی در جلسه كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا كه با حضور مدیر و مسؤولان روابط عمومی ستاد، مناطق و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری همدان برگزار شد با بیان این مطلب افزود: با تكمیل و اجرای نظام جامع اطلاع‌رسانی خلأ‌های اطلاع‌رسانی به شهروندان در شهرداری همدان برطرف می‌شود.
رضایی به نقش مؤثر روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباط سازمان‌ها و ارگانها با جامعه اظهار كرد: خلأهای موجود در ارتباطات و اطلاع‌رسانی نباید نادیده گرفته شود بلكه باید از امكانات و ابزار موجود به بهترین نحو استفاده كرد.
وی به مشكلات روابط عمومی‌های شهرداری همدان اشاره و بر لزوم اجرا و پیگیری مصوبات روز روابط عمومی تأكید كرد و یادآور شد: لازم است برای انجام وظایف در روابط عمومی‌ها بودجه‌ای برای تأمین منابع مالی تعریف شود.
علی رضایی همچنین برگزاری جلسات آموزشی تخصصی برای روابط عمومی‌های شهرداری مفید دانست.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم شفاف‌سازی و انعكاس اخبار سازمان‌ها و ادارت را از وظایف روابط عمومی‌ها دانست و گفت: در این زمینه روابط عمومی‌ها چراغ سازمان‌های خود محسوب می‌شوند.
علی‌اكبر نظری با تأكید بر تقویت روابط عمومی‌های شهرداری همدان افزود: مدیران روابط عمومی باید در انعكاس عملكرد و فعالیت شهرداری از ظرفیت رسانه‌ها استفاده كنند.
نظری به خلأهای موجود در روابط عمومی‌ها اشاره كرد و افزود: باید با همكاری هم حلقه‌های مفقوده را احصا كرده و در زمینه رفع و حل آنها اقدام کرد.
وی وظیفه روابط عمومی‌های شورا و شهرداری را مردمی دانست و گفت: شما نباید حاكمیتی فعالیت داشته باشید؛ چرا كه نمایندگان مردم در مدیریت شهری هستید.
رضا میرزایی عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینكه جایگاه روابط عمومی‌ها در جامعه ما به خوبی جا نیفتاده است، گفت: این كم‌توجهی تنها مختص به شهرداری نیست بلكه دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز به جایگاه و ارزش روابط عمومی توجه نمی‌كنند.
میرزایی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها افزود: این روابط عمومی است كه می‌تواند با برنامه‌ریزی خط مشی سازمان و ارگان را مدیریت كرده و مدیر را همراه خود كند.
وی برگزاری كلاسهای آموزشی و تخصصی برای روابط عمومی‌ها را ضروری دانست و اظهار كرد: روابط عمومی‌های شهرداری همدان باید با هم منسجم بوده و انعكاس مطالب و فعالیت‌هایشان با هم هماهنگ و یكی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار