ریاست آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت :

زیاد کار کردن مهم نیست، درست کار کردن مهمتر است

ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در نشست تجزیه وتحلیل نتایج امتحانات نهایی هنرستان های فنی حرفه ای که با حضور مسئولین این اداره و استان در محل سالن جلسات برگزار شدگفت: کیفیت، کار درست را بار نخست درست انجام دادن و بار دوم بهتر از بار نخست انجام دادن است.

کد مطلب: ۴۲۸۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، غلام جعفری، معاون متوسط اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ، از تشکیل نشست تجزیه وتحلیل نتایج امتحانات نهایی هنرستان های فنی حرفه ای با حضور مسئولین استانی، معاونین آموزش متوسطه، کارشناس مسئولان فنی حرفه ای اداره و مدیران هنرستان های فنی حرفه ای پاکدشت، ورامین، پیشوا، قرچک دراتاق جلسات مدیریت آموزش و پرورش خبر داد.

وی ادامه داد: در این نشست صباغی، رئیس فنی حرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به بررسی نتایج تحلیل دروس مختلف به تفکیک، آموزش و پرورش متوسطه و هنرستان ها به بحث وگفتگو پرداخت.

در اثناء این نشست یزدان پناه ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت گفت: راز بدبختی و بیچارگی ما ایام فراغتمان است که آن را با فکر درباره خوشبختی و بدبختی میگذرانیم ،کار خودتان را انجام دهید ، اما نه فقط در حد وظیفه بلکه اندکی بیشتر و از روی سخاوت و همین مقدار اندک به اندازه تمام کار ارزش دارد و تلاش برای سرعت و تندی کار در صورتی که دقت در ان نباشد بی ارزش است کارها باید بی نقص و خوب انجام شود.

معاونت متوسطه اداره آموزش و پرورش گفت: تبادل نظر در خصوص راهکارهای رشد میانگین نمره (شاخص کیفی) و رشد درصد قبولی(رشدکمی) از جمله موارد ی بود که به آن پرداخته شد.

شایان ذکر است، که این نشست در خصوص نحوه استفاده از نیروهای پر انگیزه را به عنوان راهکار رشد کیفی و کمی آموزش ها مورد بررسی قرار دادو ضمن معرفی نرم افزار طراحی شده در خصوص تجزیه و تحلیل آمار واطلاعات کمی وکیفی هنرستان های تابعه ، کلیه دروس نهایی رشته ها مورد ارزیابی قرار گرفت.


/ خبرنگار: زهرا بهرامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار