جانشین فرمانده انتظامی مازندران تاکید کرد

برخورد پلیس با هرگونه کشف حجاب در خودروها و مزاحمتهای خیابانی

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: پلیس با هرگونه کشف حجاب در خودروها، مزاحمت های خیابانی، دور دور کردن و سگ گردانی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

کد مطلب: ۴۲۵۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهراب ریاحی صبح امروز در جمع معاونان و روسای پلیس های تخصصی استان با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب پس از ناکامی در جنگ سخت با استفاده از ابزار رسانه هجمه فرهنگی را در دستور کار قرار دادند، اظهار داشت: استکبار جهانی غرب با سرمایه گذاری در دو بخش گسترش موادمخدر و مفاسد اجتماعی جنگ نرم را علیه ملت مسلمان ایران به راه انداخته است.

وی گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب بابرنامه ریزی دراز مدت و حساب شده بدنبال تغییر سبک زندگی و ذائقه ای ایرانی اسلامی هستند و در این راه از همه توان و ظرفیت های رسانه ای غرب استفاده می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به برخی اقدامات نرم دشمن، در شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی اینترنتی بر ضرورت رصد فضای مجازی و هوشیاری پلیس در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن تاکید کرد.

وی عرضه مدل های غربی در شبکه های ماهواره ای را در ترویج فرهنگ منحط غربی در جامعه موثر دانست و افزود:باید با کار فرهنگی و تقویت باورهای دینی و اسلامی با این هجمه فرهنگی مقابله کرد.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای فرامین مقام معظم رهبری با برنامه ریزی منسجم و هدف دار با این هجمه ها مقابله خواهد کرد، افزود : پلیس با هرگونه کشف حجاب در خودروها ، مزاحمت های خیابانی ، دور دور کردن و سگ گردانی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

وی تغییر در وضعیت خودروها و دودی کردن شیشه خودرو را مخالف با قوانین و مقررات برشمرد و افزود : هرگونه بدپوششی،کشف حجاب در خودرو، رانندگی غیرمتعارف و آلودگی صوتی برابر قانون ،تخلف و جرم محسوب شده و با آن برخورد خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای استمرار و تشدید طرح مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در استان،به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در استان هشدار داد، چنانچه رفتار خود را تغییر ندهند با برخورد سخت پلیس مواجه خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار