کاشت گیاه توسط رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان

رئیس سازمان دانش آموزی استان خوزستان گفت: وظیفه ی ما فقط پرورش دانش آموزان نیست بلکه موظف هستیم محیط اطرافمان را نیز پرورش دهیم.

کد مطلب: ۴۱۳۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان ، صبح امروز علیرضا مسرور در محوطه ی سازمان دانش آموزی استان خوزستان اقدام به کاشت گیاه کرد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان خوزستان با اشاره به اینکه توجه به پدیده های طبیعی باید در دستور کارهمگی ما باشد ، تصریح کرد: وظیفه ی ما فقط پرورش دانش آموزان نیست بلکه موظف هستیم محیط اطرافمان را نیز پرورش دهیم.

وی اضافه کرد: پرورش از طبیعت شروع می شود و به انسان ختم می شود کسی که نمی تواند پرورش یک گیاه که کار ساده ای است را انجام دهد ، قطعا نخواهد توانست یک انسان را هم پرورش دهد .

وی با توجه به همزمانی این کار نمادین با اجرای طرح نهالسان در مدارس خوزستان گفت : به دوستان منابع طبیعی همیشه گفته ام که من یکی از محیط بانان خود جوش هستم و هر جابودم سعی کردم فضای سبز را توسعه دهم. چون وجود فضای سبز یک نیاز دائمی است .

وی وجود طرح و پروژه را برای یادآوری دانست و تاکید کرد : طرح و پروژه برای یادآوری کردن برخی مسائل به انسان هایی است که غفلت می کنند و گرنه افرادی که دائما ضرورت ها را تشخیص می دهند نیاز به یادآوری ندارند.

وی در عین حال گفت : ما معلم ها باید تمرین روی پرورش گیاهان را مکمل تمرین یا پرورش دانش آموزان و کودکانمان قرار دهیم چون دارای ریشه های مشترک هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار