عبدالعزیز كریمی به‌عنوان مدیرعامل جدید برق‌ منطقه‌ای فارس منصوب شد

خبرگزاری پانا: طی مراسمی كه با حضور مدیرعامل توانیر برگزار شد، ضمن قدردانی از محمدرضا مشفقیان، مدیرعامل سابق، عبدالعزیر كریمی به‌عنوان مدیر عامل جدید برق منطقه‌ای فارس و بوشهر منصوب شد.

کد مطلب: ۳۵۲۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، احد جمالی در مراسم تودیع و معارفه مدیران كل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر، گفت: معارفه نعمت و تودیع رحمت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس خاطرنشان كرد: معارفه به واسطه ایجاد یك فرصت جدید برای خدمت به انسان‌ها، نعمت محسوب می‌شود و تودیع رحمت است زیرا انسان مرحله‌ای از خدمت را پشت سرگذاشته و وارد مرحله‌ای جدید خواهد شد.

وی با قدردانی از محمدرضا مشفقیان، مدیرعامل پیشین برق منطقه‌ای فارس و بوشهر، وی را یكی از مدیران مومن و متدین دانست و گفت: كسی كه آموزه‌های دینی سرلوحه كارش بوده، هرجا باشد منشا خیر و بركت خواهد بود.

جمالی با بیان اینكه واگذاری مسئولیت در شرایطی سالم و با سربلندی، جای شكر دارد، گفت: مدیر مومن هرجا كه باشد منشا خیر خواهد بود.

معاون استاندار فارس با اشاره به حدیثی نبوی، تاكید كرد كه امروز افراد مخلص باید با تدبیر عمل كنند زیرا نداشتن تدبیر در عرصه مدیریتی فرد و جامعه را با مخاطره مواجه خواهد كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار