رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

پیروی از آموزه­های قرآن کریم بهترین الگو برای شیعیان است

خبرگزاری پانا: رئیس عقیدتی- سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پیروی از آموزه­های قرآن کریم بهترین الگو برای شیعیان است.

کد مطلب: ۳۴۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین عادلپور در پنجمین همایش قرآنی کارکنان فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: پیروی از قرآن کریم سبب موفقیت در تمامی صحنه­ها و رسیدن به درجه­ی اولوهیت می­گردد.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان و بویژه شیعیان بهترین شاخص یعنی قرآن کریم را برای الگو قرار دادن در زندگی خویش دارند، اظهار کرد: قرآن کامل ترین و جامع ترین الگویی است که والدین می توانند برای دستیابی فرزندان خود به سعادت دنیوی و اخروی، همچنین جلوگیری از لغزش آنها معرفی کنند.

عادلپور تصریح کرد: باید در زندگی به گونه­ای رفتار کنیم که تمامی رفتار و گفتار ما برگرفته از قرآن و الگو­های قرآنی باشد تا بدینگونه ضمن ترویج آموزه­های قرآنی در جامعه موجبات فراهم کردن جامعه­ای سالم و به دور از انحرافات را رقم زنیم.

وی پیروی از قرآن کریم را از نشانه­های محبین اهل بیت(ع) بیان کرد و یادآور شد: انس با قرآن کریم سبب جلب رضایت پروردگار و اهل بیت طهارت (ع) می­گردد و می­تواند تاثیر بسزایی در کاهش آسیب­های اجتماعی در جامعه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار