نشست صمیمی فرماندار شهرستان ملارد با اعضای شورای بخش مرکزی

خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان ملارد بهمراه معاونین و بخشدار مرکزی با حضور در دفتر شورای بخش مرکزی این شهرستان، با رئیس و اعضای این شورا دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۳۱۷۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا: در این نشست برخی از مسائل ، خواسته ها و مطالبات مردمی در روستاهای این بخش از زبان اعضای شورای بخش مطرح شد.
برگزاری ملاقات های مردمی، برطرف نمودن مشکلات زیست محیطی موجود در حوالی تعدادی از روستاها ، حق آبه کشاورزان از سد کرج و چگونگی اصلاح و بازنگری در طرح های هادی روستاها بخشی از این موارد می باشد.
در ادامه هر کدام از اعضای شورا نیز به ترتیب به بیان فقط نظرات و در خواست های خود پرداختند، آنان به ارتقاء امنیت در روستاها، ضرورت برگزاری کلاس های آموزشی و اصلاح هزینه انشعابات در روستاها اشاره کرده و خدمات رسانی بیشتر و بهتر بعلاوه تامین زیرساخت ها و سرانه های ورزشی، رفاهی در روستاها را خواستار شدند.
داودکرمی، فرماندار ملارد، هم در سخنانی با اشاره به نقش و جایگاه شوراها و دهیاریها و ضرورت همکاری با بخشدار مرکزی در تسهیل امور روستائیان، فضای موجود در بین اعضای این شورا را خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت : تسلط، تجربه و دغدغه مندی بخشدار مرکزی و اعضای شورا باعث خواهد شد تا موضوعات به خوبی پیگیری و حل و فصل گردد.
وی نگاه ریزبینانه و دقیق شوراها در کنار قدرشناسی آنها ازاقدامات صورت گرفته را قابل تقدیر و انرژی بخش دانست و تصریح کرد: همواره با روی باز پذیرای شوراها و نقطه نظرات شان که برگرفته از بطن مردم می باشد هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار