نشست صمیمی فرماندار قدس با فعالان سیاسی

شهر قدس (پانا) -برنامه ها و سیاست گذاری های سال جدید شهرقدس در نشست مشترک فرماندار با فعالان سیاسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۱۲۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی فرماندار  قدس با فعالان سیاسی

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران، در این نشست دغدغه های اصلی بخشی از فعالان سیاسی شهرستان در فضایی صمیمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
علی اصغر ناصر بخت فرماندار شهرستان قدس در این نشست ضمن خرسندی از حضور فعالان سیاسی در فرمانداری و علاقه وی به مشارکت در تصمیم گیری و تصمیم سازی های شهرستان جهت خدمت به مردم اظهار کرد: وقتی به فرمایشات امام راحل توجه می کنیم می بینیم که بسیار به کلام معصوم نزدیک است و خدمت به مردم در اکثر بیانات ایشان مشاهده می شود.

وی در ادامه افزود: پیشرفت امور در جهت خدمت به مردم هدف غایی ماست و این امر در فضای شفاف محقق می شود، لذا انتظار از دوستان و همراهان نظام و دولت پرداختن به نقد منصفانه است که اگر این نباشد دشمنان از طریق دیگری به نفع خود بهره برداری خواهند نمود.
فرماندار قدس تمام جریانات سیاسی را مورد احترام دانست و گفت جریان اصیل جریانی است که موجب حفظ نظام اسلامی گردد.

وی در این نشست , تشکیل کارگروه حقوقی جهت رفع مشکل اوقاف شهرستان ،مشخص شدن حریم شهرستان و جذب حداکثری مالیات بر ارزش افزوده را از اولویت های کاری فرمانداری در سال جدید برشمرد.

/خبرنگار:الهه دلشاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار