سرپرست استانداری مرکزی:

عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران علت بقای آن نیز است

خبرگزاری پانا: سرپرست استانداری مرکزی گفت: طبق تحلیل مورخین و تحلیل گران سیاسی رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره)، حضور یکپارچه مردم و اعتقاد به دین مبین اسلام سه عامل اساسی پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۳۱۰۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، شکراله حسن بیگی در جلسه مشترک شورای اداری استان مرکزی و شهرستان خمین افزود: همین سه علت، علت بقای انقلاب نیز هستند و تنها عواملی که باعث تداوم و درخشش انقلاب شده همین سه ویژگی بارز بوده است.
وی ادامه داد: برنامه ریزی و سمت و سوی کارها باید طوری باشد که مردم احساس کنند در صحنه هستند و می توانند با مشارکت در زمینه های سیاسی و اقتصادی نقش آفرینی نمایند.
سرپرست استانداری مرکزی اظهار داشت: با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری و بهره مندی از مدیریت و حضور مردم پیشرفت های شگرفی بعد از انقلاب و در زمینه های نانو تکنولوژی، عرصه ی علم، تولید دارو به خصوص داروی بیماری های خاص، ایجاد زیر ساخت های لازم برای پیشرفت های مختلف در کشور، برنامه ریزی ربای حل مشکلات مردم در سطح کشور بدست آمده است.
حسن بیگی ابراز داشت: همچنین در دفاع از خمین به عنوان شهر کمتر توسعه یافته تلاش های بسیاری صورت گرفته است و در این زمینه شاخص ها معرفی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار