فرماندار شهرستان جهرم:

لزوم به‌كارگیری مربیان باتحصیلات آكادمیك در مهد كودك ها

خبرگزاری پانا: معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم بر لزوم به‌كارگیری مربیان با تحصیلات آكادمیك در مهد كودك ها تاكید كرد.

کد مطلب: ۲۶۸۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الله رضایی در جمع مسئولان و مربیان مهدهای كودك شهرستان جهرم، گفت: مهمترین نكته در فرایند رشد، تعلیم و تربیت، توجه به نیازهای كودكان از سنین پایین است.
وی نام‌گذاری یك روز به‌عنوان روز كودك در جهان را نشان‌دهنده اهمیت توجه به كودكان دانست و گفت: مربیان مهدهای کودک باید جایگاه رشد کودکان را مورد توجه قرار دهند و در صورتیکه رسالت عرصه تعلیم و تربیت را خوب به جا آورده و پایه و اساس آن را محکم کنیم در آینده شاهد فرزندان موفق هستیم.
رضایی با گلایه از آنچه كه نبود نگاه اساسی جامعه به مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها، عنوان می‌كرد، گفت: باید سعی شود در راستای فرآیند رشد کودکان امکانات مناسب و ابزارها را در اختیار مربیان قرار داد تا آنگونه که شایسته است به تربیت و رشد کودکان توجه كنند.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم تصریح کرد: توجه و آموزش مناسب به کودکان سبب موفقیت روزافزون آنها در آینده می‌شود و باید در این راستا از مربیان باسواد روز استفاده شده و مهارت‌های زندگی نیز در حین نگهداری کودکان آموزش داده شود.
رضایی بیان کرد: ما به عنوان نماینده دولت سعی داریم تا در راستای توجه و نظارت بهتر به مهدهای کودک اهمیت بیشتر داده شود و با مشاهده زحمات مربیان چالش‌ها را در حد توان رفع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار