معاون پرورشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش:

تبادل تجربیات و مهارت ها از دستاوردهای جشنواره کانون های برتر است

خبرگزاری پانا:معاون پرورشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش تبادل تجربیات،آموزش ها و مهارت ها را از دستاوردهای مهم اولین جشنواره کانون های فرهنگی تربیتی عنوان کرد.

کد مطلب: ۲۵۹۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حمید رضا کفاش، در گفتگو با خبرنگار پانا افزود: این دوره از جشنواره ها، در محل کانون فرهنگی و تربیتی شهید مفتح تهران، استان های مختلف، دستاوردها، تولیدات و آموزش های خود را در غرفه های اختصاصی خود، به نمایش گذاشتند.

وی اظهار کرد: هم چنین بخشی از همکاران در قالب لباس های محلی و فرهنگ قومی، آمورش های تخصصی ارائه شده در غرفه ها را به صورت زنده در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، این جشنواره را فرصتی مغتنم برای بازدید وزارت آموزش و پرورش، نهادهای فرهنگی و هنری دانست و دانش آموزان برتر را محصول تلاش های بی وقفه کانون ها توصیف کرد.

کفاش کانون های تربیتی را یکی از دستاوردهای حوزه ی فرهنگ در وزارت آموزش و پرورش دانست که دانش آموزان اهل ذوق و هنر می توانند وارد حوزه ی کارآفرینی و اشتغال شوند.

معاون پرورشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش در پایان از ثمر بخش بودن جشنواره های امسال خبر داد و گفت: در سال جاری، وزارت آموزش و پرورش، 16 جشنواره برای دانش آموزان برگزار کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار