تجلیل از دانش‌آموزان منتخب نیشابوری در جشنواره فرهنگی هنری کانون‌ها

نیشابور (پانا) - مراسم تجلیل از دانش‌آموزان نیشابوری که در سی و نهمین جشنواره فرهنگی، هنری کانون‌ها در استان خراسان‌ رضوی حائز کسب رتبه‌های برتر شدند، در سالن شهید شوشتری این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان منتخب نیشابوری در جشنواره فرهنگی هنری کانون‌ها

علیرضا کلیدری معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیشابور، در مراسم تجلیل از دانش آموزان منتخب این شهرستان که در جشنواره فرهنگی هنری کانون ها در سطح استان خراسان حائز کسب رتبه های برتر شده اند، گفت: کانون های فرهنگی و تربیتی، اردوگاه ها و مراکز تربیتی با هدف فراهم سازی فضای مناسب تربیتی برای دانش آموزان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانش آموزانی را در تراز انقلاب و آموزش و پرورش می‌دانیم که تعلیم و تربیت را به خوبی آموخته باشند، افزود: یکی از اهداف آموزش و پرورش رساندن دانش آموزان به حیات طیبه است که این امر با همکاری والدین، نهادهای آموزشی و معلمان که رهبر دانش آموزان محسوب می‌شوند، محقق می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور یاد آور شد: اگر هدف خانواده ها از قرار دادن دانش آموزان در موقعیت های واقعی تر، صرفاً یادگیری باشد باعث می‌شود که سطح تعلیم و تربیت ارتقا پیدا کند.

رقیه حسینایی مسئول کانون فرهنگی و تربیتی سمیه نیشابور در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان به صورت مجازی در رشته های جشنواره فرهنگی هنری کانون ها شرکت کردند، گفت: با شرکت ۱۰۰ دانش آموز دختر و پسر در مرحله اول، ۳۰ نفر از دانش آموزان با کسب رتبه اول شهرستان به مرحله استانی راه یافتند و موفق به کسب ۱۷ رتبه برتر استانی شدند.

حسینیایی با بیان اینکه مسابقه میلاد دو نور به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و مسابقه من طراحی میکنم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، برگزار نیز در بین دانش آموزان نیشابوری برگزار شده است، خاطرنشان کرد: از دانش آموزان منتخب نیشابوری در جشنواره فرهنگی هنری کانون ها تجلیل شد.

دانش آموز خبرنگار: سیما خاکساری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار