فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش رودهن:

تقویت بنیه عملی و روحیه جهادی، رسالت ملی آموزش و پرورش است

رودهن (پانا) - فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش رودهن در جلسه با شورای بسیج فرهنگیان رودهن، تقویت بنیه عملی و روحیه جهادی و ولایت‌پذیری را رسالت ملی و تعهد آموزش و پرورش در برابر هجمه‌های دشمنان در این جبهه فرهنگی، برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تقویت بنیه عملی و روحیه جهادی، رسالت ملی آموزش و پرورش است

دیدار هم‌اندیشی شورای حوزه بسیج فرهنگیان رودهن با حضور مهدی حبیبی، معاون پرورشی آموزش و پرورش رودهن، ملیحه رباط سرپوشی مسئول بسیج آموزش و پرورش رودهن و تعدادی از اعضای فعال بسیج فرهنگیان از جمله مهدی درورگری معلم بسیجی، روح‌اله محرمی مدیر دبیرستان ابن‌سینا، جواد سنگ سفیدی مدیر هنرستان آیت‌الله رفسنجانی، امید رافع معاون آموزشی دبیرستان شهید بهشتی، حمیدرضا اکبری فرمانده جانشین دانش‌آموزی، با سرگرد پیمان زینلی فرمانده بسیج حوزه مقاومت بخش رودهن، در دفتر این مقام مسئول در رودهن، برگزار شد.

برنامه‌های فرهنگی مدارس، با محوریت شعار سال ترویج و اجرا شود

سرگرد پیمان زینلی فرمانده بسیج حوزه مقاومت رودهن در این نشست، گفت: ضروری است اجرای برنامه‌های فرهنگی با محور شعار سال یعنی رشد تولید و مهار تورم در مدارس ترویج داده شود، تشکل‌های دانش‌آموزی بهترین مرجع اطلاع‌رسانی در حوزه اجرای برنامه‌های اعتلای فرهنگی در مداس است، دانش‌آموزان و جوانان از علم خود در راستای پیشبرد اهداف انقلاب بهره بگیرند.آموزش و پرورش بهترین نهاد برای تربیت و تکامل بشر است و ما هم در تمام مجموعه‌ها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید به آموزش و پرورش کمک کنیم و این سیره نیز در سپاه پاسداران به طور ویژه‌ای وجود دارد.

وظیفه سپاه حل مشکلات مردم است

وی افزود: هر جایی هر کمکی که از دست سپاه پاسداران بربیاید، این مجموعه کوتاهی نخواهد کرد، چراکه از اصلی‌ترین وظایف سپاه، فریادرسی به مظلومان و حل مشکلات مردم در تمام زمینه‌ها از جمله همین زمینه فرهنگی و تربیتی است.

زینلی مطرح کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان ما باید، بحث توجه به تقویت بنیه عملی و روحیه جهادی و ولایت پذیری برای ارائه الگوی مناسب زندگی اسلامی در مقابل ترویج فرهنگ غربی و سکولار توسط دشمنان در جامعه دینی و اسلامی جمهوری اسلامی ایران را جدی بگیرند،زیرا دشمنان این جبهه فرهنگی را نشانه گرفته‌اند.

فرمانده بسیج رودهن تاکید کرد:به حول و قوه الهی و با تربیت خوب معلمان، فرزندان شما در نیروهای مسلح، در هوافضای سپاه و نیروی دریایی سپاه تجهیزات نظامی را ساخته‌اند که دشمن با وجود این ادوات نظامی حتی فکر حمله به کشور را نمی‌کند، ایجاد بی‌اعتنایی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در بین دانش‌آموزان همواره یکی از سیاست‌های جدی دشمنان ما بوده که البته دشمنان طی یک‌سال اخیر برای تحقق این آرزوی شوم خود بیش از گذشته تلاش کردند و اگر معلمان انقلابی ما پای کار نبودند، در این حوزه خسارت‌های جدی می‌دیدیم.

در توضیحات بیشتر گفت: اهمیت پرورش نیروی انقلابی متفکر، در ساختار وزارت آموزش و پرورش کاملا ضروری است، فرزندان ما سبک اندیشیدن و استدلال کردن را از معلمان خود یاد می‌گیرند و اگر برخی معلمان دارای اندیشه‌های انحرافی باشند، نسل آینده ما از بابت تعالیم چنین معلمانی آسیب می‌بیند که باید تخصصی و کارشناسی شده این مساله مدیریت شود.

در این دیدار مهدی حبیبی معاون پرورشی آموزش و پرورش رودهن نیز ضمن تبریک انتصاب سرگرد پیمان زینلی به سمت فرماندهی بسیج مقاومت رودهن و ابراز مسرت، اذعان کرد: پیگیری مطالبات فرهنگیان به خصوص جامعه ایثارگری یکی از کارهایی بود که با پیگیری‌های زیاد از طریق استان و سازمان بسیج فرهنگیان در دستور کار قرارگرفت. ضمن قدردانی از حمایت‌های خوب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودهن که تعامل با آموزش و پرورش داشتند،حمایت‌ها و همکاری و مشارکت خوب سپاه و بسیج با آموزش و پرورش در همه برنامه‌های اجرایی، نشان از تعامل و ژرف‌اندیشی فرمانده جهادی این ناحیه دارد.

حبیبی نیز تصریح کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی ما مرهون تلاش‌ها و ایثارگری‌های نیروهای مسلح ما به خصوص سپاه پاسداران است که قطعا تعامل سازنده با این نهاد مایه افتخار و مباهات برای هر ایرانی است.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار