معاون سیاسی سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران:

هدف از حوادث اخیر این است که جامعه‌سازی اسلامی تحقق پیدا نکند

شههری (پانا) - معاون سیاسی سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران در جلسه هماهنگی نشست‌های سیاسی بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی ناحیه دو شهرری گفت هدف از حوادث اخیر این است که جامعه‌سازی اسلامی تحقق پیدا نکند.

کد مطلب: ۱۳۱۳۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف از حوادث اخیر این است که جامعه‌سازی اسلامی تحقق پیدا نکند

سرهنگ علی طرزی، معاون سیاسی سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران، در این جلسه اظهار کرد: قانون اگر مبتنی بر اسلام و ارزش‌های دینی باشد، تغییر نمی‌کند اما روش اجرای آن قابل تغییر است و متناسب با مکان و متناسب با زمان باید اصلاح شود.

وی در ادامه بیان کرد: اصولاً روش‌های اجرای قانون در آیین‌نامه اجرایی ذکر می‌شود و دولت‌ها در آیین‌نامه اجرایی دستشان باز است؛ یعنی هر دولتی می‌تواند آیین‌نامه اجرایی یک قانون را متناسب با شرایط روز اصلاح کند و براساس تجربیات گذشته می‌تواند ترمیم کند و به گونه‌ای به آن عمل کند که اصل قانون تحقق پیدا کند اما با روش مناسب‌تر و بهتر؛ امروز نیز در شورای عالی انقلاب فرهنگی این مباحث در حال بررسی است.

در ادامه جواد تلطفی، فرمانده بسیج فرهنگیان ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: به فضل الهی و با کمک‌های مجموعه پر توان اداره آموزش و پرورش خواهیم توانست با برنامه ریزی‌های دقیق و مدون نشست‌های بصیرتی را برای دانش آموزان و فرهنگیان برگزار کنیم.

در پایان رضا رستمی، فرمانده بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم همه به سمت قانونگرایی بروند که در گام دوم انقلاب در حال حرکت به سمت جامعه‌سازی اسلامی هستیم؛ این جامعه‌سازی اسلامی طبیعتاً با مقاومت جریان‌های مخالف اسلام و ارزش‌ها روبه‌رو است.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار