مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

شهدا مایه عزت، عظمت و پیروزی ملت ایران هستند

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است، گفت شهدا مایه عزت، عظمت و پیروزی ملت ایران اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۳۱۲۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
شهدا مایه عزت، عظمت و پیروزی ملت ایران هستند

یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در مراسم صبحگاه کادر اداری به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این هفته گفت: فرهنگیان همچون دوران جبهه و جنگ در کف میدان حضور داشتند و امروز با حضور پرقدرت در جبهه علم و دانش میدان را برای دشمن خالی نگذاشتند و‌ در مقابل دشمنان استوار ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در دوره‌ای که تمام تلاش برای از بین بردن دین بود، انقلاب ایران شروع شد، گفت: انقلاب هزینه‌های متعددی را برای حفظ دین و اسلام همچون هزاران خون شهید، آوارگی مردم شهرها و دیگر موارد را پرداخت تا دین حفظ شود.

ایمانی اظهار کرد: ما همچنان برای رسیدن به حکومت مهدوی هزینه‌های زیادی را باید بپردازیم چرا که مسیر حق تعالی سخت است و دشمنان زیادی در این مسیر خواهیم داشت.

این مقام مسئول بیان کرد: جنگ علیه ایران فقط جنگ با ملت نبود، بلکه جنگ علیه اسلام، قرآن و اهل بیت بود؛ آنها سعی در از بین بردن مظلومیت ایران اسلامی داشتند چرا که می دانستند که با قدرت گرفتن اسلام و ایران حکومت‌های آنها از بین خواهد رفت.


خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار