مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

کیفیت‌بخشی به مسائل آموزشی و پرورشی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش است

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، کیفیت‌بخشی به مسائل آموزشی و پرورشی را از مهمترین اهداف آموزش وپرورش دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۴۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت‌بخشی به مسائل آموزشی و پرورشی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش است

جلسه فصلی تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در سال تحصیلی جدید در جمع مدیران مدارس در محل سالن فدک آموزش و پرورش برگزار شد.

یعقوب ایمانی با گرامیداشت بهار تعلیم و تربیت و فرا رسیدن هفته وحدت، نقش مرجعیت تعلیم و تربیت و نظام حکمرانی نهاد مقدس آموزش و پرورش را پررنگ دانست و گفت: مهر امسال مهر خاصی بود و یقینا اگر فرصتی ایجاد می شد دشمنان در تلاش بودند ضربه مهلکی بر بدنه این نظام مقدس وارد کنند.

وی ادامه داد: انسان یک موجود اجتماعی است و کامل ترین و جامع ترین ارتباط نزد انسان‌ها است که قابلیت گفتگو، اسباب رفع مشکلات را فراهم می کند، اگر درک مشترک و زبان مشترک برای فهمیدن فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: مسائل اجتماعی را نمی توان در زمان اندک آسیب شناسی و برطرف کرد. باید مراقب باشیم که عده‌ای می‌خواهند نقش مرجعیت نظام تعلیم و تربیت را به چالش بکشند. دانش آموزان بیش از دو سال از فرایند اصلی تعلیم و تربیت دور بودند و در واقع کرونا قلب آموزش و پرورش را نشانه گرفت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری بخش اصلی زیر نظام یک جامعه را قشر زنان آن جامعه معرفی کرد و گفت: امروز پشتوانه و عقبه این نظام و انقلاب، صدها هزار شهید است. ما قرار است عین واقعیت‌ها را به دانش آموزان تبیین کنیم و اولین گام در این مسیر منفعل نبودن است.

ایمانی در پایان اضافه کرد: لازم است که دانش آموزان را در فضای مدرسه فعال نگه داریم و در محیطی دور از هیجانات کاذب، فضای لازم برای فعالیت آنها را فراهم کنیم. محیط یادگیری را مدیریت کنیم و غنی‌سازی اوقات دانش آموزان را در دستور کار قرار دهیم. از وجود اولیاء و مربیان به عنوان یک منبع بسیار مهم و یک رکن مدرسه بهره ببریم و کلاس های آموزش خانواده را به سرعت شروع کنیم.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار