مدیر دبستان برکت آبعلی:

برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدرسه برکت آبعلی

رودهن(پانا)- همزمان با باز گشایی مدارس جشن عاطفه‌ها در مدرسه ابتدایی برکت آموزش و پرورش آبعلی برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۱۸۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدرسه برکت آبعلی

جشن عاطفه‌ها، جشن شور، احسان و نقطه عطف عاطفه‌های افرادی است که شادی را در شاد کردن دیگران می‌بینند و دست نیاز هم نوع خود را به گرمی می‌گیرند تا بار دیگر غنچه لبخند شادی در صورت آنها شکوفا شود.

فهیمه نور علی مدیر دبستان برکت آبعلی از جمله بانوانی است که لبخند شادی را بر لبان دانش آموزان نیازمند شکوفا ساخت و در گفتگو با پانا اظهار کرد: به مصداق آیه ی شریفه"إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ"می توان جشن عاطفه‌ها را فرصتی دانست برای عشق‌ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم هم نوعان آنها هستند، دست‌های نوازشگری که همواره به بهانه‌ای، مهربانی را بین خود و همنوع خود تقسیم می‌کنند.

او بیان کرد:خدا را شاکریم که امسال نیز فرصتی شد که با برگزاری با شکوه این مراسم همزمان با جشن شکوفه‌ها سهم خود را هر چند اندک و با هدفِ آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ کمک و ایثار، مسئولیت‌پذیری، شکوفا شدن خصلت نیکوکاری و مهربانی داده و همچنین آنگونه که شایسته است، نقش خود را به عنوان مربی و در جهت آموزش انفاق و بخشندگی ایفا کرده باشیم.

نور علی میزان مشارکت در جشن عاطفه‌ها را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: با وجود تشکیل کلاس‌ها در فضای مجازی و غیر حضوری بودن آموزش، باز هم مشارکت افراد در این جشن بسیار پرشور و حرارت بود و این نشانگر میزان خیرخواهی، هم نوع دوستی و عاطفه مردم مهربان مااست.

او تصریح کرد: از سایر همکاران بزرگوار خود در حوزه تعلیم و تربیت خواهشمندم، در راستای اجرای سند تحول بنیادین و رسیدن به حیات طیبه، آموزش مهارت‌های زندگی به آتیه‌سازان این مرز و بوم را در راس فعالیت‌آموزان آموزشی و تربیتی خود قرار دهند و با بیان شعری از سعدی گفت،
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند/چوعضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار