آغاز مهر حسینی(ع) در بهاری ترین میدان ایثار

رودهن(پانا)-جشن شکوفه‌هاو غنچه‌های منطقه رودهن در دبستان دخترانه برکت شهر آبعلی با نواختن زنگ ایثار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مهر حسینی(ع) در بهاری ترین میدان ایثار

جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها در دبستان دخترانه برکت شهر آبعلی رودهن همزمان با سراسر کشور و با حضور محمدی رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، زهرا رستمی رئیس آموزش و پرورش منطقه رودهن و شورای معاونین اداره، حجت الاسلام سید محمد حسینی دزفولی امام جمعه بخش رودهن، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و سایر مسئولان بخش برگزار شد.

رستمی ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: تقارن دو بهار تعلیم و تربیت و بهار ایثار و شهادت بر کام شما مبارک و فرخنده باد.

او گفت: مهر، فصل مهرورزی احساسات ناب فرزندان این مرز و بوم است.مهر یادآور رسالت انبیا و اولیای خدا و مدرسه مأمنی برای راهیابی به بارگاه الهی است.معلم می‌سورد و می‌سازد. کتاب راه دانایی را برای راهنمایی هموار و مهیا می‌سازد.

زهرا رستمی بیان کرد: تک تک آجرها و کلاس‌های این مدرسه بی صبرانه در انتظار قدوم مبارک فرزندانمان به سر می‌برند تا با تعلیم و تربیت آنها جانی دوباره بگیرد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه رودهن خاطرنشان کرد: امروز همه ما اینجا هستیم که مقدماتی را فراهم سازیم تا در اندک زمانی شور و شعف از دست رفته بوستان معرفت دوباره به آن بازگردانده شود و با حضور مجدد دانش‌آموزان در برهه‌های مختلف مدارس، مدارس معنی تعلیم و تربیت گذشته را باز پس گیرد.

رستمی درخصوص اهداف این اداره در سال تحصیلی جدید اذعان کرد: یکی از مهمترین اهداف ایجاد توانایی و دانش‌افزایی به منظور دستیابی دانش‌آموزان به یکی از محورهای سند تحول بنیادین یعنی حیات طیبه است.حیات طیبه که منجر به زندگی عزتمند و شرافتمندانه دانش‌آموزان ‌شود.هدف دوم بسط و گسترش عدالت آموزشی است همانگونه که در شهر مدارس مختلف داریم باید دانش‌آموزان ما در سایر مناطق هم از یک سطح کیفیت آموزشی برخوردار باشند.

هدف سوم تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی است. تربیتی که اگر روزی دانش‌آموز ما از مدرسه فارغ التحصیل شد آموخته‌هایش برای اداره زندگی و ارتقاء معنوی به کار آید.در آخر در پی ارتقاء کیفیت آموزشی و کیفیت یادگیری هستیم.

این مقام مسئول درخصوص فعالیت مدارس گفت:طبق برنامه‌ریزی‌های وزارت آموزش و پرورش فقط در ماه مهر آموزش غیر حضوری است. مدارس عشایری یا روستایی به صورت حضوری به فعالیت خود ادامه می‌دهند. همچنین در مدارسی که تعداد دانش‌آموزان هر کلاس از ۱۵ نفر کمتر است کلاس‌ها به صورت حضوری دایر می‌شود. سایر مدارس نیز بعد از مهرماه و واکسینه شدن دانش‌آموزان به صورت حضوری اداره خواهند شد.

خبرنگار دانش‌آموز سبحان زاهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار