مسئول اقامه نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش ملارد:

پیوند خانه، مدرسه، مسجد و نماز با برگزاری مسابقات متنوع

ملارد(پانا)- بدلیل اهمیت فوق‌العاده نماز در دین مبین اسلام، از سوی پیشوایان معصوم توصیه شده است تا فرزندانمان را از کودکی به نماز تشویق کنیم.

کد مطلب: ۱۱۴۱۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پیوند خانه، مدرسه، مسجد و نماز با برگزاری مسابقات متنوع

یکی از دغدغه‌های بسیاری از مادران و پدران، تربیت دینی کودکانشان است. همین امر سبب شده تا به دنبال یک روش موثر برای جذب کودکانشان نسبت به آموزه‌های دینی باشند. از سوی دیگر، همه والدین می‌دانند یکی از آموزه‌های مهم دینی که نقش بسیار موثری در تربیت فرزندانشان دارد، نماز است. لذا به دنبال شیوه‌های کاربردی برای جذب و علاقه فرزندانشان به نماز هستند.

از شیوه‌های جذب دانش‌آموزان به نماز، برگزاری مسابقات هنری و فرهنگی است. در همین راستا مسئول اقامه نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش ملارد از برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز در ملارد همراه با سراسر کشور خبر داد.

رضوی در تشریح این خبر گفت: این اجلاس با محور و موضوعاتی نظیر: جایگاه مسجد، مدرسه و خانه در معارف اسلامی، نقش ارتباط مسجد، مدرسه و خانه در پیشگیری از وقوع جرم و ... برای همکاران فرهنگی، دانش‌آموزان و اولیاء آنها در قالب: مقاله‌های علمی و پژوهشی کاربردی، درسنامه، کتاب، فیلم کوتاه پویانمایی و موشن گرافی، طرح گرافیک و ایده‌ها و تجربیات موفق برگزار می‌شود.

رضوی ادامه داد: فرهنگیان و اولیاء دانش‌آموزان علاقمند می‌توانند آثار خود را به آدرس اینترنتی www.namaz.ir و دانش‌آموزان آثار خود را در شبکه شاد به آدرسnamaz.tahghigh@ ارسال کنند. مهلت ارسال آثار تا ۲۵ آذرماه سال جاری است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار