سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده شهر تهران در فراخوان دانش‌آموزی بیست و نهمین دوره اجلاس سراسری نماز

تهران(پانا) - فراخوان دانش‌آموزی بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» در سطح کشور و به مسئولیت دبیرخانه کشوری در استان یزد با رویکرد تولید محتوا‌های دینی، فرهنگی و هنری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده شهر تهران در فراخوان دانش‌آموزی بیست و نهمین دوره اجلاس سراسری نماز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ رقیه سادات نقوی اظهار کرد: فراخوان دانش آموزی بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» در سطح کشور و به مسئولیت دبیرخانه کشوری در استان یزد با رویکرد تولید محتوا‌های دینی، فرهنگی وهنری برگزار شد.

در این راستا، تعداد زیادی اثر دانش آموزی از این اداره کل به دبیرخانه جشنواره در استان یزد ارسال شده، که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا جوایز نفرات برگزیده در رشته‌های مختلف(لوح تقدیر و هدایای آنها) از طریق پست به این اداره کل ارسال شده است.

وی با اشاره به نیاز امروز جامعه با توجه به هجمه‌های فرهنگی موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد را مهم و ضروری خواند و گفت: البته نگاه صرف اداری و تشکیلاتی به این حوزه کافی نیست و نیازمند الگوهای پیونددهنده این ارکان در جامعه هستیم.

نقوی، ورود بخش های مختلف برای ترویج نماز دانش آموزی را مهم خواند و گفت: البته هر ورودی به نظام تعلیم و تربیت باید نظام‌مند و با حساسیت انجام شود ولی فضای ایجاد شده کنونی می‌تواند کمک کند تا در برابر هجمه‌های فرهنگی، اقدامات خوبی را در راستای توجه به نماز به عنوان ستون اصلی دین و جهت تامین سایر نیازهای جامعه فراهم آوریم و از طریق دانش آموزان نقش خوبی را در خانواده ها در این خصوص نیز شاهد باشیم.»

نقوی در ادامه افزود: به نمایندگی از دانش آموزان برگزیده شده از شهر تهران در این اجلاس، از ۲ دانش آموز خلاق شهر تهران که با تولید محتوا‌های فرهنگی و هنری در این جشنواره خوش درخشیده بودند تجلیل شد.

وی مشخصات برگزیدگان کشوری جشنواره را به شرح زیر اعلام کرد: پرنیا علیزاده ؛ رتبه دوم در رشته نقاشی و ماهان امیراصلانی، رتبه دوم در رشته ایده ها را به دست آوردند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: لوح تقدیر، تندیس و جوایز دیگر برندگان هم به معاونت های پرورشی مناطق شهر تهران تحویل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار