پایان واکسیناسیون مرحله اول فرهنگیان منطقه ۷

تهران(پانا) - اطلاعات تمام فرهنگیان واجد شرایط واکسیناسیون در مرحله اول، در سامانه بر خط وزارت بهداشت به نشانی https://salamat.gov.ir بارگذاری شده و همکاران از این پس می‌توانند با مراجعه مستقیم به این سامانه، نسبت به ثبت نام و تعیین محل و زمان مورد نظر خویش برای انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۲۰۶۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پایان واکسیناسیون مرحله اول فرهنگیان منطقه ۷

به گزارش اداره کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه هفت؛ واکسیناسیون فرهنگیان منطقه طی ۶ روز متوالی انجام شد.

برنامه واکسیناسیون فرهنگیان منطقه، بنا به اظهارات رقیه عزیز پور؛ کارشناس واحد بهداشت منطقه، مجموعا ۲۲۵۶ نفر واکسیناسیون در طی ۶ روز انجام شد و حدود ۶۰۰ نفر از همکاران نیز در انتخابات واکسینه شده بودند.

شروع واکسیناسیون از ۱۱ مرداد ماه و پایان آن ۱۸ مرداد ماه بود،که با هماهنگی مدیران مدارس و اطلاع رسانی صورت پذیرفت. لازم به ذکر است که تمام نیروهای رسمی و حق التدریس و همچنین نیروهای تمامی مدارس غیردولتی در مقاطع تحصیلی ابتدایی متوسطه اول و دوم و هنرستان ها در این شش روز انجام شد.

نادیا دواری طی بازدید از روند واکسیناسیون فرهنگیان از مسئولین هنرستان آزادی فلسطین و کادر درمان قدردانی کرد.

بنا به گزارش و اطلاع رسانی معاونت تربیت بدنی و پرورشی منطقه ۷، همکارانی که در این برنامه موفق به دریافت واکسن نشده اند، در پی هماهنگی به عمل آمده بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، اطلاعات کلیه همکاران فرهنگی واجد شرایط واکسیناسیون در مرحله اول، در سامانه بر خط وزارت بهداشت به نشانی https://salamat.gov.ir بارگذاری شده و همکاران از این پس می‌توانند با مراجعه مستقیم به این سامانه، نسبت به ثبت نام و تعیین محل و زمان مورد نظر خویش برای انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

همچنین گروه ها و نیروهایی که هنوز اطلاعات شان در سامانه مذکور تعریف نشده است، در مراحل بعدی انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار