رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در گفت‌وگو با پانا؛

امروز اصلا روز خوبی برای بیرون رفتن از خانه یا سفر نیست

شهروندان تهرانی امروز تحت هیچ شرایطی به مناطق کوهستانی نروند

تهران (پانا) - رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تاکید براینکه شهروندان تهرانی امروز تحت هیچ شرایطی به مناطق کوهستانی نروند، گفت علاوه بر این مورد از مردم عزیز شهر تهران تقاضا می‌شود در کنار مسیل‌ها اتراق نکنند. همچنین جاده‌ها بسیار لغزنده است و بهتر است از سفر غیرضروری اجتناب شود؛ امروز اصلا روز خوبی برای بیرون آمدن از خانه و یا به سفر رفتن نیست.

کد مطلب: ۱۵۰۵۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
امروز اصلا روز خوبی برای بیرون رفتن از خانه یا سفر نیست

علی نصیری در گفت‌وگو با پانا درخصوص شرایط جوی امروز شهر تهران با توجه به صدور هشدار هواشناسی درباره احتمال وقوع سیل در پایتخت اظهار کرد: «در ساعت‌های 9 تا 10 صبح امروز بارش‌ شدید باران در ارتفاعات تهران را خواهیم داشت که وقوع سیل نیز محتمل است. این بارش در داخل شهر تهران نیز وجود دارد و تا ساعت 19 امروز ادامه خواهد داشت.»

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تاکید براینکه شهروندان تهرانی امروز تحت هیچ شرایطی به مناطق کوهستانی نروند، گفت: «علاوه بر این مورد از مردم عزیز شهر تهران تقاضا داریم در کنار مسیل‌ها اتراق نکنند. همچنین جاده‌ها بسیار لغزنده است و بهتر است از سفر غیرضروری اجتناب شود.»

وی با بیان اینکه امروز اصلا روز خوبی برای بیرون آمدن از خانه و یا به سفر رفتن نیست، عنوان کرد: «هشدار‌ها به مناطق مختلف تهران داده شده و مدیران بحران مناطق نیز در جریان تمامی شرایط قرار گرفته‌اند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، آمادگی‌های لازم را داشته باشند.»

نصیری افزود: «در حال حاضر در مرکز EOC سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در حال رصد و پایش دوربینی مناطق مختلف و ارتفاعات شهر تهران هستیم. همچنین سامانه‌های تمامی مناطقی که احتمال وقوع سیل در آنجا وجود دارد هم تحت رصد قرار گرفته است.»

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا احتمال آبگرفتگی در معابر شهر تهران وجود دارد یا خیر، گفت: «لایه‌‌روبی انجام شده، اما بازهم با این شرایط احتمال آبگرفتکی وجود دارد؛ طی روزهای گذشته و امروز تلاش شده تا ان‌شالله کمترین اتفاق و حادثه را در شهر تهران شاهد باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار