رئیس سازمان زندان‌ها:

در تقویت دادرسی و پابند الکترونیک اقدامات قابل توجهی انجام شده است

تهران (پانا) - رئیس سازمان زندان‌ها با تأکید بر اهمیت اقدامات حوزه فناوری اطلاعات اضافه کرد در دوره جدید به ویژه در تقویت بخش‌های دادرسی الکترونیک و پابند الکترونیک اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

کد مطلب: ۱۴۹۷۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
در تقویت دادرسی و پابند الکترونیک اقدامات قابل توجهی انجام شده است

نشست تکریم و معارفه مدیرکل دفتر «آمار و فناوری اطلاعات» سازمان زندان‌ها امروز، ۵ شهریورماه با معرفی عبدالرحیم گرجی در این سمت برگزار شد.

در این جلسه محمدی رئیس سازمان زندان‌ها ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی (ع) و تقدیر از خدمات موثر مدیرکل پیشین این دفتر گفت: در دوره اخیر اقدامات شایان توجه و تحولی در زیرساخت‌های حوزه آی‌تی و پدافند غیرعامل در سازمان زندان‌ها شکل گرفت که برخی نیز در هفته قوه قضاییه رونمایی شد که این مجموعه فعالیت‌ها جای تقدیر دارد.

وی با تأکید بر اهمیت اقدامات حوزه فناوری اطلاعات اضافه کرد: در دوره جدید بویژه در تقویت بخش‌های دادرسی الکترونیک و پابند الکترونیک اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین به تجربه مثبت و اجرایی مدیرکل جدید دفتر آمار و فناوری اطلاعات سازمان در حوزه استانی و ستادی اشاره کرد و در ادامه یادآور شد: خوشبختانه در سطح سازمان زندان‌ها از جمله حوزه آمار و فناوری شاهد حسن تعامل همکاران هستیم و امیدوارم این اقدامات موجبات شکوفایی هرچه بیشتر فعالیت‌ها را رقم بزند.

در این نشست که معاونین و مدیران‌کل ستادی سازمان زندان‌ها حضور داشتند، عبدالرحیم گرجی به‌عنوان مدیرکل جدید دفتر «آمار و فناوری اطلاعات» سازمان معرفی و از خدمات مجید رضایی مدیرکل پیشین این دفتر نیز تکریم به عمل آمد.

گرجی قبلا مدیرکل زندان‌های استان خراسان شمالی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار