کشف ۶۰ میلیاردی داروی دام و طیور قاچاق در جنوب تهران

پانا (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷۰۰۰ بسته داروی قاچاق دام و طیور از انباری در جنوب تهران خبرداد.

کد مطلب: ۱۴۹۶۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۶۰ میلیاردی داروی دام و طیور قاچاق در جنوب تهران

 سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که مقادیری کالای قاچاق خارجی در انباری در شورآباد تخلیه و دپو شده است. 

وی با بیان اینکه کالای خارجی توسط خودروهای شوتی از شهرهای جنوبی به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این مکان منتقل شده بود، گفت: ادامه بنا بود تا این اقلام در بازار توزیع شود.

افشاری با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم برای انجام عملیات گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ محل مذکور را بازرسی کردند که در جریان آن مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی است که کالاهای موجود در آن در سامانه‌های وزارت بهداشت ثبت نشده است. همچنین آنان مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالا از نوع داروی دام و طیور در محل دپوشده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی ارائه شده برای این محصولات مربوط به سال‌های گذشته بوده و در واقع اقلام کشف شده قاچاق است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در مجموع تعداد ۷۵۶۰ بسته داروی دام و طیور قاچاق از این محل کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اقلام قاچاق کشف شده را بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند. 

به گفته وی در این خصوص پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار