رئیس پلیس امنیت اقتصادی در گفت‌وگو با پانا:

اکثر شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نوجوانان و آینده‌سازان بودند؛ آن‌ها پای کار نظام و انقلاب ایستاده‌اند

مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای پاسخ محکمی به یاوه‌گویی دشمنان خواهند داد

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه مردم همیشه پای کار نظام بوده‌اند و هیچوقت برای نظام و انقلاب کم نداشته‌اند تاکید کرد غالب شرکت‌کنندگان در راهپیمایی امروز قشر نوجوان و آینده‌ساز کشور بودند و انشالله در ادامه با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای پاسخ محکمی به یاوه‌گویی دشمنان خواهند داد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اکثر شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نوجوانان و آینده‌سازان بودند؛ آن‌ها پای کار نظام و انقلاب ایستاده‌اند

سردار حسین رحیمی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: «الحمدالله امسال حضور بسیار گسترده است. مردم همیشه پای کار بوده‌اند، مردم پای کار نظام بوده‌اند. مردم از جنشان، مالشان از حضورشون هیچوقت برای نظام کم نداشته‌اند. »

وی ادامه داد: «البته مردم می‌دانند بسیاری از این مشکلاتی که ایجاد می‌شود استکبار جهانی ایجاد کرده است اما مردم می‌دانند و پای کار نظام و انقلاب ایستاده‌اند.»

رئیس پلیس امنیت اقتصادی اضافه کرد: «من در این دو ساعتی که در کنار مردم قدم زدم الحمدالله حضور بسیار گسترده است و انشالله در ادامه با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای مشت محکمی به یاوه‌گویی دشمنانی که برای نظام مشکل ایجاد کرده‌اند می‌زنند.»

سردار رحیمی گفت: «غالب شرکت‌کنندگان در راهپیمایی امروز قشر نوجوان و جوان و آینده‌سازان کشور هستند. بزرگترها پای نظام ایستادند جوانان و نوجوانان هم ایستاده‌اند.»

وی گفت: «آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و فقط با سیاه‌نمایی و جوسازی دنبال این هستند که استحکام و انسجام مردم ما را دچار چالش کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار