عامل ربودن زن جوان در شمال تهران دستگیر شد

تهران (پانا)- معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربودن زن جوان در شمال پایتخت خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
عامل ربودن زن جوان در شمال تهران دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی یک زن جوان در محدوده شمال پایتخت در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان جنایی نشان می‌داد، یک مرد جوان با هویت جعلی از شاکی خواستگاری کرده و پس از قرار ملاقات با او در محله ولنجک تهران با طراحی نقشه قبلی در این قرار ملاقات، آبمیوه مسموم به زن جوان تعارف کرده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه زن جوان پس از نوشیدن آبمیوه بیهوش و پیکر نیمه‌جانش چندی بعد در بیمارستان پیدا شده است، عنوان کرد: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی در نخستین‌گام با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم، هویت اصلی متهم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر و برای تحقیقات مقدماتی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه نثاری متذکر شد: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی بلافاصله هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی زن جوان با شگرد جعل هویت و خواستگاری دروغین، اعتراف و عنوان کرد با خوراندن آبمیوه مسموم قصد داشته تا املاک و اموال زن جوان را با جعل سند تصاحب کند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار