فردا؛ آزمون استخدامی برای جذب آموزگار در سراسر کشور برگزار می‌شود

تهران (پانا) - آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی فردا (جمعه هشتم اردیبهشت) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۶۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛ آزمون استخدامی برای جذب آموزگار در سراسر کشور برگزار می‌شود

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۳۸۶ حوزه امتحانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و در ۲۳۲ شهرستان برگزار خواهد شد و بنا به اعلام رئیس سازمان اداری و استخدامی ۵۳۴ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که ۲۸ هزار نفر از آنها جذب خواهند شد.

آزمون آموزش و پرورشدر مقایسه با سال‌های گذشته با تغییراتی همچون منابع آزمون همراه است. شرط سنی برای شرکت در آزمون حداقل سن ۲۰ سال تمام و داشتن حداکثر ۴۰ سال تمام برای مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس بود و البته به ازای تاهل و فرزندان نیز (حداکثر تا 5 سال) در نظر گرفته شد.

اعلام نتایج اولیه سه تا پنج برابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط، به منظور انجام ارزیابی تکمیلی از بین داوطلبان دارای حدنصاب صورت خواهد پذیرفت.

داوطلبان باید در مرحله ارزیابی تکمیلی صلاحیت معلمی توسط مراکز ارزیابی و سایر عوامل مربوط در مجموع حداقل ۴۷۰ امتیاز از حداکثر امتیاز ممکن (۱۰۰۰ امتیاز) را کسب کنند.

در ارزیابی تکمیلی، کسب حداقل (۹۵) امتیاز از شایستگی‌های عمومی، حداقل (۷۰) امتیاز از شایستگی اختصاصی و (۴۰) امتیاز از شایستگی تخصصی الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار