لطیفی در گفت‌و‌گو با پانا:

۵۳۴ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کردند

۲۸ هزار نفر جذب خواهند شد/ برای کسانی که پذیرفته شوند رتبه‌بندی معلمان از ابتدا اعمال خواهد شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان اداری و استخدامی از برگزاری آزمون استخدامی معلمان در روز جمعه خبر داد و گفت ۵۳۴ هزار نفر در آزمون شرکت‌ کردند که ۲۸ هزار نفر جذب خواهند شد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
۵۳۴ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کردند

میثم لطیفی در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «روز جمعه آزمون استخدامی معلمان حوزه آموزگاری و مدارس استثنایی برگزار می‌شود. ۵۳۴ هزار نفر در آزمون شرکت‌ کردند که ۲۸ هزار نفر جذب خواهند شد.»

وی افزود: «سازمان سنجش به ما قول داده است که ظرف یک ماه آینده نتایج اولیه را اعلام کند.»

رئیس سازمان اداری استخدامی بیان کرد: «برای اولین بار در آزمون امسال کانون‌های ارزیابی داریم؛ در مراکز استان‌ها، کانون ارزیابی تشکیل می‌شود و سه برابر ظرفیت، افراد معرفی می‌شوند و در کانون مورد بررسی قرار می‌گیرند. ان‌شالله برای قبول‌شدگان، رتبه‌بندی معلمان از ابتدا اعمال می‌شود یعنی افراد باید امتیازات کانون رتبه‌بندی را کسب کنند.»

وی در خصوص شاخص‌ها و ملاک ارزیابی افراد در کانون‌های ارزیابی نیز بیان کرد: «شاخص‌هایی که در قانون رتبه‌‌بندی ذکر شده است، ملاک ارزیابی خواهد بود. شایستگی‌ها در سه حوزه شایستگی‌های عمومی، اختصاصی و تخصصی است؛ شایستگی‌های عمومی مشخص است و شایستگی‌های اختصاصی مربوط به مهارت‌های تدریس و حوزه آموزش و پرورش است و شایستگی‌‌های تخصصی به معلمان آموزگار در مدارس ابتدایی و استثنایی مربوط است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار