معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خبر داد:

زمینه‌سازی کمک به کارآفرینان و تسهیلات ویژه در دستور کار دولت قرار دارد

بهارستان یک (پانا) - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در حاشیه سفر هیأت دولت به شهرستان بهارستان و رسیدگی به مناطق محروم تهران، از زمینه‌سازی کمک به کارآفرینان و تسهیلات ویژه برای سرپرستان خانوار در دستور کار دولت، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
زمینه‌سازی کمک به کارآفرینان و تسهیلات ویژه در دستور کار دولت قرار دارد

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در سفر به شهرستان بهارستان گفت: علت سفر هیأت دولت به این منطقه، آشنایی با مشکلات مردم و زمینه‌سازی برای رفاه هرچه بیشتر مردم است.

وی در خصوص تسهیلات در نظر گرفته شده برای کارآفرینان افزود: با کسانی که صفر تا صد کار را انجام می‌دهند، قرارداد طولانی مدت، نوشته خواهد شد و وام و تسهیلات بانکی برای آنان در نظر گرفته‌شده‌ است و شغل‌های متعددی برای افراد متخصص و کارآمد که نیاز به کار و درآمد دارند، تحت پوشش دولت قرار خواهد گرفت.

خزعلی ادامه داد: بودجه و اعتبارات از سوی دولت برای این منطقه در خصوص ساخت و سازهای مراکز آموزشی و تحصیلی از دستورات مهم ریاست جمهوری است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در خصوص با مشاغل زنان خاطرنشان کرد: زنان و کودکان بی‌سرپرست به خصوص زنان سرپرست خانوار، به کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی خواهند شد و توسط کمیته امداد به این خانواده‌ها ایجاد شغل به عمل خواهد آمد.

خزعلی در پایان بیان کرد: مسئولین در تلاش هستند تا با واقع‌نگری به مشکلات مردم با توجه به تورم و افزایش قیمت‌های مواد و کالای مصرفی که برای معیشت هموطنان نیاز است، را با جدیت دنبال کنند.

دانش آموز خبرنگار: صبا فخام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار