مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان :

دوری از قرآن، موجب گمراهی انسان می‌شود

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در محفل انس با قرآن کریم، قرآن را عامل پیشرفت عنوان کرد و دوری از آن را موجب گمراهی دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۸۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دوری از قرآن، موجب گمراهی انسان می‌شود

مهدی ارجمند کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم کشور در مدرسه شاهد شهیدآوینی این منطقه خبر داد.

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی محفل انس با قرآن کریم، انجام واجبات دینی و قرائت قرآن را از کارهای مهم زندگی دانست و گفت: لازم است تا تمامی افراد مسلمان در این جهان هستی، به قرائت، حفظ یا تفسیر قرآن بپردازند؛ زیرا تحقیق و تفحص در قرآن کریم، نعمت‌های افزونی را در پیش دارد که انسان‌های معمولی از آن، بهره‌مند نیستند.

وی افزود: اگر شخصی در این جهان آفریده شده‌است، وظیفه دارد که از اهل بیت و کارهای قرآنی غافل نشود؛ زیرا تنها در این صورت انسان در زندگی عاقبت‌بخیر می‌شود.

اصلانی در ادامه بر تمرین و تکرار آیات قرآنی تاکید کرد و گفت: در زندگی لازم است به قدری برای قرآن زمان بگذاریم تا به طور کامل به آن اشراف یابیم؛ زیرا آدمی با قرآن زنده می‌شود و دوری از آن، موجب گمراهی انسان می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: همگان می‌دانند که راه گفت‌‌وگوی ما با خدا، نماز خواندن، و راه گفت‌وگوی خدا با ما، قرآن است؛ فلذا تبلیغ قرآن و دین خدا، از وظایف تمامی انسان‌های مسلمان است و ما از این طریق می‌توانیم به خدا نزدیک شویم.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور دانش‌آموزان قاری برتر کشور، استان و منطقه برگزار شد.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار