سخنگوی سازمان محیط زیست: در این دوره از هیچ رسانه‌ای شکایت نمی‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان محیط زیست با تاکید بر نگاه این سازمان با رسانه‌ها برای هم‌افزایی در حوزه محیط زیست گفت در این دوره از مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست از هیچ رسانه‌ای شکایت نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۵۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی سازمان محیط زیست: در این دوره از هیچ رسانه‌ای شکایت نمی‌شود

نورالله مرادی شامگاه روز گذشته و در پنجمین روز از هفته محیط زیست در نشستی خبری اظهار کرد: در دوره جدید مدیریتی سازمان حفاظت محیط زیست شاهد نگاه ارزشمند رسانه‌ها در حوزه محیط زیست هستیم. همه مسائلی که رسانه‌ها در این حوزه مطرح می‌کنند برای ما بسیار راهگشا و ارزشمند است.

سخنگوی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: در دوره جدید محیط زیست نگاه ما به همه رسانه‌ها نگاه همکارانه برای هم‌افزایی در حوزه محیط زیست است. همه ما در یک مسیر هستیم و معتقدم سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان رسانه پایه است.

وی ادامه داد: کارهایی که رسانه‌ها انجام داده‌اند سبب شده است نگاه مردم به محیط زیست تغییر کند. در دوره گذشته با بی‌توجهی‌هایی که به رسانه‌ها صورت می‌گرفت شاهد بودیم مردم تفاوت بین محیط زیست و بهزیستی را درک نمی‌کردند. اکنون امیدوارم آنقدر واژه محیط زیست در رسانه‌ها گسترش یابد که این نگاه تغییر کند.

مرادی خاطرنشان کرد: ما در محیط زیست از نگاه منتقدانه استقبال می‌کنیم زیرا معتقدیم نگاه انتقادی بستری را به ما نشان می‌دهد که ضعف‌ها در حوزه محیط زیست را پوشش دهیم. بنابراین اعتقادم این است که در این دوره از هیچ رسانه‌ای شکایت نداشته باشیم زیرا به جریان آزاد اطلاعات اعتقاد داریم و امیدواریم که با همراهی رسانه‌ها و نگاه ریاست سازمان محیط زیست در حوزه اطلاع‌رسانی بتوانیم به خوبی این بستر را فراهم کنیم تا محیط زیست حفظ شود و شعارهای دولت مردمی در حوزه محیط زیست تحقق پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار