کاهش نسبی دمای هوا در استان‌های شمالی

آلودگی هوا در شهرهای صنعتی کاهش می‌یابد

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد که از اواخر وقت فردا و طی روز دوشنبه از میزان آلاینده‌ها در استان‌های قزوین، کرج، تهران و قم کاسته می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۱۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کاهش نسبی دمای هوا در استان‌های شمالی

صادق ضیائیان درباره وضع جوی کشور به پانا گفت: باتوجه به پایداری جو طی پنج روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت ازجمله تهران، اصفهان، کرج، اراک، قزوین، تبریز و مشهد کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی دور از انتظار نیست. از اواخر وقت فردا و طی روز دوشنبه به سبب وزش باد از میزان آلاینده‌ها در استان‌های قزوین، کرج، تهران و قم کاسته می‌شود.

وی ادامه داد: از بعد ازظهر روز یکشنبه تا روز سه‌شنبه هفته جاری به‌سبب نفوذ جریانات سرد شمالی، کاهش نسبی دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رخ می‌دهد که در استان‌های ساحلی خزر و در خراسان شمالی نیز بارش پراکنده باران خواهیم داشت.

به گفته ضیائیان، طی روزهای یکشنبه و دوشنبه تنگه هرمز و طی سه روز آینده دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: آسمان تهران نیز برای فردا صاف و غبارآلود، اوایل شب قسمتی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای صفر و حداکثر دما ۱۱ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه نیز قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار