‌در نشست مدیران کل نوسازی مدارس سراسر کشور؛

‌خان‌محمدی: امسال بالاترین تخصیص عمرانی کشور را داشتیم

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه خوشبختانه کارهای خوبی انجام شد و رکوردهای خوبی زدیم، گفت ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار جذب شد و امسال بالاترین تخصیص عمرانی کشور را داشتیم که بی‌‌نظیر بود و مهر بدون دردسری داشتیم.

کد مطلب: ۱۵۰۶۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
‌خان‌محمدی: امسال بالاترین تخصیص عمرانی کشور را داشتیم

‌به گزارش ‌روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمیدرضا خان‌محمدی ‌در نشست غیرحضوری مدیران کل نوسازی مدارس استان‌های سراسر کشور، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و همراهانش، اظهار داشت: بسیار متاسف شدیم که فرماندهی بزرگ و مبارز، مدیری توانا و جهادی را از دست داده‌ایم، تلخ‌ترین اتفاقی بود که تجربه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: نظام بعد از شهادت شهید اسماعیل هنیه، صبر راهبردی را برای کمک به مردم و کودکان غزه اتخاذ کرد تا اینکه توافق حاصل شود و آتش‌بس برقرار شود، اما تحمل طولانی نظام آن‌ها را آگاه نکرد و خوشحالیم جوانان این سرزمین حماسه آفریدند که نتیجه سال‌ها تلاش و خودکفایی است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان این سوال که (نقش ما در پیروزی فلسطین چیست؟)‌، ابراز داشت: رژیم سفاک صهیونیست با همه سیستم‌های دفاعی و تکنولوژی که در یک سال گذشته ده‌ها هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رساند، در برابر اراده و توان ما زمین‌گیر شد و نشان داد برای ما بن بستی وجود ندارد.

خان‌محمدی‌ تصریح کرد: تلاش، استمرار و استقامت و تعمق از ویژگی‌های یک مدیر موفق است مانند حزب الله که وقتی برای رضای خدا و آرمان مبارزه کنی، طوفان‌ها تو را تکان نمی‌‌دهد، ما بخشی از یک مبارزه هستیم، ساده و سطحی به این اتفاقات نگاه نکنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های نظام ایجاد عدالت آموزشی است، ابراز داشت: در این بحث بخش کالبدی و زیرساخت‌های آموزشی وظیفه ماست که باید با برنامه برای برقراری آن پیش برویم.

وی با اشاره به ویژگی‌های مدیران اثربخش‌ بیان کرد: کلام دلگرم‌کننده از صفات اولیا و انبیاست باید با ذهن مخاطب ارتباط بگیرید تا به زبان مشترک برسید. بحث خیرخواهی را باید نسبت به مخاطبان و ذی‌نفعان داشته باشیم.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌‌روزی مدیران و استان‌ها در سراسر کشور، گفت: خوشبختانه کارهای خوبی انجام شد و رکوردهای خوبی زدیم، ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار جذب شد و امسال بالاترین تخصیص عمرانی کشور را داشتیم که بی‌‌نظیر بود و مهر بدون دردسری داشتیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر اینکه طبق اسناد بالادستی ما باید فقط مدارس نوساز را تجهیز کنیم، افزود: ارسال کاروان تجهیزات با حضور وزیر آموزش و پرورش اتفاقی خوب و تجربه موفقی بود و خوشبختانه مدارس زیادی را مجهز کرده‌ایم.

خان محمدی با اشاره به توجه ویژه رئیس‌جمهور به موضوع فضاهای آموزشی، گفت: خوشحالیم که در این شلوغی‌ها مدرسه‌سازی فراموش نشده و خود رئیس جمهور پیگیر مشکلات مدارس مناطق محروم هستند.

وی همچنین به نشست شورای معاونان سازمان با وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: آقای کاظمی موضوعات مربوط به فضاهای آموزشی را به جزء می‌شناسند، مکان‌یابی، تراکم نقطه‌ای، کیفیت‌بخشی، تکریم خیرین، اعتبارات جدید برای احداث فضای جدید، بحث شناسنامه فنی فضا و اتصال سامانه‌های اطلاعات دانش‌آموزی با سازمان‌ و مدارس کانکسی، سنگی ناایمن و عارضه‌ای از موضوعات مورد تاکید وزیر آموزش و پرورش بود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر ضرورت تسریع در اتمام باقیمانده پروژه‌های طرح شهید پناهی، بیان کرد: در بحث مدارس سنگی ناایمن و عارضه‌ای نیز بررسی دقیق داشته باشید تا هماهنگی و صحت‌سنجی صورت گیرد. 

‌بارگذاری اسناد مدارس کانکسی، پیگیری تحقق تکالیف مدارس مسکن مهر، طرح‌های نهضت ملی مسکن، افتتاح متمرکز پروژه‌های تحویلی، تامین مناسب وسایل گرمایشی مدارس، پیگیری ماده ۱۸ قانون شوراهای آموزش و پرورش، همراه کردن روسای مجامع در جلسات شورای آموزش وپرورش، استمرار طرح شهید عجمیان، بحث اعتبارات نفت و پیگیری اجرای دستورالعمل نگهداری و تعمیرات مدارس از دیگر مباحث مورد تاکید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار