تقدیر ‌خان‌محمدی از یک سرباز نخبه شاغل به خدمت در سازمان نوسازی مدارس‌

تهران (پانا) - حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس ‌سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همزمان با هفته دفاع مقدس و روز سرباز، از کامبیز ترابی موسوی سرباز نخبه شاغل در معاونت فنی و نظارت این سازمان تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر ‌خان‌محمدی از یک سرباز نخبه شاغل به خدمت در سازمان نوسازی مدارس‌

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس، حمیدرضا خان‌محمدی با بیان اینکه روز سرباز فرصتی مناسب برای گرامیداشت جایگاه سربازان در جامعه و حفظ امنیت کشور عزیزمان ایران است، افزود: هر کشوری برای دفاع و حراست از تمامیت ارضی، استقلال سیاسی و اقتصادی خویش نیازمند یک نیروی قدرتمند دفاعی است و سربازان برومند تامین‌کننده بخش اعظم نیروهای قدرتمند و دفاعی در کشور هستند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه نهضت مدرسه‌سازی در اقصی نقاط کشور با وجود نیروهای پُرتلاش و متخصص؛ از تعدادی فارغ‌التحصیلان نخبه در رشته‌های مرتبط تخصصی در کسوت سرباز امریه بهره می‌برد، یادآور شد: جا دارد از درایت فرماندهی کل قوا، ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین امور مناطق محروم ریاست‌جمهوری که چنین امکانی را به وجود آوردند تشکر کنیم.

خان‌محمدی ادامه داد: البته امید است که این ظرفیت برای هدایت و به‌کارگیری بهینه سربازان نخبه دارای تخصص و تحصیلات مرتبط در عرصه مدرسه‌سازی که اثرات مثبتی دارد، گسترش یابد.

معاون وزیر آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد جوانان عزیز ایران اسلامی با تلاش و کوشش خود و کسب آمادگی‌ها و مهارت‌های لازم، در دفاع از کشور و خدمت در تمامی عرصه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی موفق و مدافع خوبی برای ایران اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی باشند.

‌در حال حاضر ۸۵ سرباز نخبه و امریه که عموما از تحصیلکردگان مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته‌های فنی و مهندسی هستند در ادارات کل نوسازی مدارس کشور مشغول خدمت هستند.

‌مشمولان فارغ‌التحصیل در رشته‌های مهندسی عمران و کامپیوتر که واجد شرایط باشند می‌توانند با مراجعه به ادارات کل استان‌ها ‌یا واحد ستادی اطلاعات بیشتری در‌خصوص خدمت وظیفه در سازمان نوسازی مدارس کشور کسب کنند. علاقه‌مندان همچنین با مراجعه به پرتال سازمان نوسازی مدارس کشور به آدرس https://dres.ir/fa منوی پنجره خدمات هوشمند، فرم درخواست امریه می‌توانند درخواست خود را ارائه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار