معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

توسعه متوازن رشته‌های تحصیلی در اولویت مدیران باشد

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد موضوع دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و توسعه متوازن رشته‌های تحصیلی دو اولویتی است که باید در دستور کار همه‌ مدیران باشد.

کد مطلب: ۱۵۰۱۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
توسعه متوازن رشته‌های تحصیلی در اولویت مدیران باشد

محمد مهدی کاظمی امروز، ۲۵ شهریور ماه در نشست برخط با روسا و اعضای پروژه مهر و مدیران مدارس متوسطه سراسر استان فارس، اظهار کرد: فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و رفع مشکلات نرم‌افزاری از لزومات شروع سال تحصیلی جدید است.

وی در خصوص موضوع دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و توسعه متوازن رشته‌های تحصیلی، گفت: این دو موضوع دو اولویتی است که باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار بگیرد. برخی رشته‌های تحصیلی نیز نیازمند تقویت هستند.

کاظمی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته جلوتر هستیم اما نسبت به گزینه مطلوب همچنان فاصله داریم، گفت: موضوع ثبت‌نام و ثبت کتب درسی باقی مانده دانش‌آموزان باید در اسرع وقت، به اتمام برسد و ضروری است نمرات امتحانات شهریور ماه و نمرات جبرانی در سامانه بارگذاری شود تا مشکلات مربوط به ارتقای دانش‌آموز در سامانه حل شود.

وی با تأکید به مدیران مدارس که باید بیش از پیش نسبت به ترک تحصیل دانش‌آموزان حساس باشند، گفت: مدیران در فرصت باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی پیگیر ثبت نام دانش‌آموزان باشند.

 عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش‌ با تأکید بر توجه بیشتر به درس فناوری و سواد رسانه‌ای، اظهار کرد: برنامه‌های درسی را با جدیت دنبال کنید، همچنین به موضوع صبحگاه مدرسه به عنوان یک فرصت تربیتی تمرکز و توجه داشته باشید.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید تا چند روز آینده، گفت: مدیران ادارات آموزش و پرورش نسبت رفع کمبود نیروی انسانی احتمالی در مدارس اقدام کنند. اگر ۲ یا ۳ منطقه عملکرد خوبی نداشته باشند عملکرد کل استان فارس تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار