پیام تبریک قائم مقام سازمان دانش‌آموزی ‌به‌مناسبت فرارسیدن هفته گرامی‌داشت مقام معلم؛

معلمان ‌در شکل‌گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانش‌آموزان نقشی ماندگار دارند‌

تهران (پانا) - قائم مقام سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به‌مناسبت فرارسیدن هفته گرامی‌داشت مقام معلم پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان ‌در شکل‌گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانش‌آموزان نقشی ماندگار دارند‌

متن پیام وحید بیگدلی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

مَن وَقَّرَ عالِما فقَد وَقَّرَ رَبَّهُ‌

امام على علیه‌السلام می‌فرمایند:

هر کس دانشمندی را گرامی بدارد بی‌گمان پروردگارش را گرامی داشته است.

دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت استاد فرزانه، شهید مطهری و «روز معلم» است تا ایمان، اخلاص و سخت‌کوشی این استاد بزرگ در تربیت و رشد انسان‌ها، ‌به‌عنوان سرمشقی برای همه معلمان و مربیان کشور یادآوری شود.

هفته بزرگداشت مقام معلم بهانه زیبایی برای قدردانی از زحمات رسولان علم و دانش و این انسان‌های شریف، موثر و به تعبیر رهبر معظم انقلاب با نقش طراز اول بوده و قدرشناسی از مقام معلم یک سنت قرآنی و اسلامی و وظیفه همه آحاد جامعه و در راستای تعالی بخشیدن به تربیت فرهنگیان، مربیان ارجمند عضو سازمان دانش‌آموزی، روسای سازمان دانش‌آموزی استان‌ها و همه فرزندان و ساختن فردا‌ست.

در سالی که به نام (جهش تولید) نامگذاری شده است، بی‌شک نقش ارزشمند معلمین و مربیان بیش از پیش پررنگ می‌شود. معلمان به‌عنوان یک از ارکان توسعه علمی کشور در شکل‌گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانش‌آموزان نقشی ماندگار دارند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید والا‌مقام استاد مرتضی مطهری و شهدای گرانقدر سنگ تعلیم و تربیت‌؛ هفته معلم را به تمامی زحمت‌کشان عرصه علم‌آموزی در کشور تبرک عرض نموده، و توفیق روزافزون‌تان را در کنف عنایات خاصه حضرت ولی عصر (ع) و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ‌از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار