وزیر آموزش و پرورش در سفر به قم:

رهاورد فرهنگ شهادت ترویج اخلاق و معنویت در مدارس است

قم (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت بهره‌مندی از فرهنگ شهادت و پیام شهدا به این معنا است که اخلاق و معنویت در مدارس ایران اسلامی ترویج شود.

کد مطلب: ۱۳۲۱۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
رهاورد فرهنگ شهادت ترویج اخلاق و معنویت در مدارس است

یوسف نوری امروز در مراسم بهره‌برداری از مدرسه ابتدایی شاهد شهید‌هندویان در ناحیه ۳ آموزش و پرورش قم با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س) اظهار کرد: در شرایطی که بنگاه‌های خبری به‌دنبال دور‌شدن جوانان از علم و خدشه‌دار‌کردن علم و معنویت در جامعه هستند، اقداماتی همچون بهره‌برداری از واحدهای آموزشی، نشاط‌آفرین و امیدبخش است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه آموزشی شاهد شهید‌هندویان علم و پژوهش می‌آفریند، گفت: این مدرسه به‌نام یک شهید والامقام و در واقع در امتداد راه سیدالشهدا و در مسیری الهی است.

نوری ادامه داد: بهره‌مندی از فرهنگ شهدا و مفهوم ایثار و شهادت به این معنا است که اخلاق و معنویت را وارد مدارس کرده و از بهترین الگوها که همان شهدا هستند، استفاده کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: الگوی ایثار و شهادت آمیزه‌ای از مکتب قرآن و اهل بیت(ع) و آموزه‌های دینی است.

وی تاکید کرد: انسان‌ها وقتی به اوج می‌رسند که مسئولیت اجتماعی خویش را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و خیرین با توجه به اینکه از مال خود در راه خدا گذشته‌اند، از مصادیق روشن سفارشات قرآن و اهل بیت(ع) هستند.

نوری با اشاره به راهپیمایی روز ۱۳ آبان عنوان کرد: مردم انقلابی ما در این روز سنگ‌تمام گذاشتند و حماسه‌ای پرشورتر از سال‌های گذشته آفریدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار