مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

افتتاح هشتاد و پنجمین مدرسه برکت، در آوازِ درمیان

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت هشتاد و پنجمین مدرسه احداثی با مشارکت بنیاد برکت، درخراسان جنوبی و در روستای آوازِ شهرستان درمیان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح هشتاد و پنجمین مدرسه برکت، در آوازِ درمیان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در آیین بهره برداری از این طرح آموزشی اظهار کرد: 85 طرح آموزشی با 292 کلاس درس با مشارکت بنیاد برکت احداث شده که سهم درمیان از این میزان 10 مدرسه است.

وی، با بیان این که 120 دانش آموز پسر روستای آواز از مزایای این آموزشگاه 6 کلاسه برخوردار شدند، افزود: آموزشگاه برکت روستای آواز درمیان در زمینی به مساحت 2 هزار متر و زیربنای 735 متر مربع، با اعبار 2 میلیارد و 300 میلیون تومان احداث شده که آورده بنیاد برکت در این پروژه آموزشی 850 میلیون تومان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به 28 اردیبشهت چهل و ششمین سالروز تأسیس سازمان نوسازی مدارس، از زحمات چاوشان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و همکاران ایشان در این مجموعه قدردانی کرد و افزود: با مشارکت خیران، در سال 99 تعداد 22 پروژه آموزشی و پرورشی با 70 کلاس درس و زیربنای 7 هزار متر مربع و اعتبار 21میلیارد تومان اجرا شد که آورده خیرین در این طرح ها 8 میلیارد تومان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار