با مشارکت بنیاد برکت 7 مدرسه‌ در استان لرستان به بهره برداری رسید

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در مراسمی با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و رئیس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور، 130مدرسه در قالب 700کلاس درس به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید که سهم لرستان 7مدرسه در قالب 20کلاس درس بود.

کد مطلب: ۶۶۹۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، خدانظر دریکوند افزود: این مدارس با مشارکت بنیاد برکت در مناطق روستایی شهرهای ازنا، الیگودرز، بروجرد، دورود، رومشکان و بیرانشهر با زیر بنای یک هزارو 871متر مربع و اعتباری بالغ بر 21میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که 4میلیاردو 200میلیون ریال آن توسط بنیاد برکت تامین شده است .
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در ادامه از مشارکت بنیاد برکت در ساخت فضاهای مناسب آموزشی تقدیر کرد و افزود: مدرسه‌سازی یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین فعالیت‌های زیربنایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق کمتر توسعه‌یافته‌ کشور است.
وي افزود: تا کنون 35آموزشگاه در استان با مشارکت بنیادبرکت احداث و در اختیار آموزش و پرورش گذاشته شده است .
گفتنی است؛ در مراسم افتتاح این 7پروژه آموزشی که در سالن کنفرانس اداره کل مخابرات لرستان به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد ؛ نماینده ولی فقیه در استان، معاون امور عمرانی استانداری، مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، مدیر عامل مخابرات و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار