معاون وزیر خبر داد:

استقرار الگوی مفهومی مدارس تراز سند تحول بنیادین در ۳۰ درصد مدارس غیردولتی

تبریز (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی از استقرار الگوی مفهومی مدارس تراز سند تحول بنیادین در ۳۰ درصد مدارس غیردولتی  خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۳۰۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد

احمد محمود زاده در همایش مدارس تراز سند تحول بنیادین استان آذربایجان شرقی در دبیرستان ماندگار طالقانی ناحیه ۴ تبریز با اشاره به استقرار الگوی مفهومی مدارس تراز سند تحول بنیادین در ۳۰ درصد مدارس غیردولتی گفت: «این الگو طی سه سال و هر سال با هدفگذاری ۳۰ درصدی اجرا می‌شود.»

وی با بیان اینکه یکی از موضو‌ع‌های کلیدی سند تحول بنیادین، مدرسه تراز است، گفت: «به دنبال این هستیم تا فرصتی جهت تحقق این مهم در مدارس غیردولتی ایجاد شود تا همچنان که این مدارس در سایر موضوعات آموزشی پرورشی و تربیتی پیشتاز هستند، در این مورد به خصوص نیز، پیشگام باشند.»

وی اضافه کرد: «مولفه‌های مدرسه تراز در حوزه مسایل آموزشی، تربیتی و فرهنگی در قالب ۳۲ مولفه و ۵۸ شاخص مشخص گردیده و ما وظیفه داریم بستر را در محیط مدرسه برای ورود به این شاخص‌ها  فراهم کنیم.» محمودزاده گفت: «آذربایجان شرقی یکی از قطب‌های تعیین شده در این خصوص است که ۱۰۰ نفر در این مورد تحت آموزش قرار خواهند گرفت و هر ۲۰ مدرسه یک ارزیاب خواهد داشت.»

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به رتبه‌بندی مدارس غیردولتی بر اساس شاخص‌های مدارس تراز سند تحول بنیادین و نقش مدیران مدارس در تحقق این شاخص‌ها، خاطرنشان کرد: «مدیریت شهریه و نیروی انسانی و کیفیت آموزش و پرورش از جمله شاخص‌های مورد توجه در این زمینه بوده و مدیر مدرسه در اسناد تحولی به عنوان راهبر کارآمد، تعریف شده و نیاز است مدیران خود آموزش‌هایی در این خصوص ببینند.»

 

حجم فایل ویدیویی : ۱۹.۷۸M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۰۴ دانلود فایل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار