مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

سازمان دانش‌آموزی، نوجوان توانمند دارای مهارت اجتماعی بالا را وارد اجتماع می‌کند

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: تربیت اجتماعی دانش‌آموزان جزو اهداف تعریف شده سازمان دانش آموزی است که دانش آموز با توانایی و مهارت بالا وارد اجتماع می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۳۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی، نوجوان توانمند دارای مهارت اجتماعی بالا را وارد اجتماع می‌کند

مسعود سعادتی در پیام تبریک خود بمناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی، مصادف بودن بیست و پنجمین سالروز تاسیس این نهاد تشکیلاتی با آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) را فرصت مغتنمی برشمرد که می تواند زمینه‌ای برای ارتباط عمیق‌تر دانش‌آموزان با فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و تربیتی ائمه معصوم علیهم السلام باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تربیت اجتماعی دانش آموزان به مجموعه‌ای از فرآیندها و فعالیت‌هایی گفته می‌شود که به منظور ارتقای ارتباطات اجتماعی، فضیلت‌های های اخلاقی و مهارت‌های ارتباطی و تعاملی دانش‌آموزان صورت می‌گیرد، که سازمان دانش آموزی در این موضوع پیشتاز و پیشگام بوده است.

وی خاطر نشان کرد: سازمان دانش‌آموزی در قالب تربیت اجتماعی، مکمل تربیت عمومی بوده و همفکری، همدلی و همکاری دانش‌آموزان این مجموعه در قالب تشکل های مختلف، پیشتازان گام دوم انقلاب و پیشگامان تمدن نوین اسلامی معرفی می‌شوند.

سعادتی در پایان ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان، مربیان، نمایندگان مجلس دانش آموزی و دانش‌آموز خبرنگاران پانا، آرزوی توفیق روزافزون را از خداوند متعال برای اهداف متعالی این نهاد انقلابی خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار