رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی:

هرجا به دانش‌آموز اعتماد کرده‌ایم، بهترین نتیجه را گرفته‌ایم

تبریز (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی تربیت اجتماعی دانش آموزان را از اصلی‌ترین نقش‌های سازمان دانش‌آموزی عنوان کرد و گفت‌ هرجا به دانش‌آموز اعتماد کرده‌ایم، بهترین نتیجه را گرفته‌ایم.

کد مطلب: ۱۴۴۶۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
هرجا به دانش‌آموز اعتماد کرده‌ایم، بهترین نتیجه را گرفته‌ایم

معصومه مختاری در آئین تجلیل از مقام‌آوران و فعالان خبرگزاری پانا و مجلس دانش‌آموزی استان گفت: اصلی‌ترین نقش سازمان دانش‌آموزی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است و لذا در این راستا همین که دانش‌آموزان با وظایفی که بر عهده دارند آشنا شوند و نسبت به وظیفه‌ای که دارند مسئولیت‌پذیر باشند گامی مثبت و ارزشمند برای سازمان دانش‌‌آموزی است.

وی ادامه داد: هر کجا و در هر لحظه به دانش آموزان اعتماد کرده ایم و کاری را بدست آنان سپرده ایم قطعا شاهد بهترین نتیجه در پایان انجام آن کار توسط دانش آموزان بوده‌ایم. چرا که هم دانش‌آموزان مسئولیت‌پذیری را آموخته‌اند و هم ما نیز در رابطه با نتیجه آن کار موفق شده‌ایم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: اساسی‌ترین هدف سازمان دانش آموزی آموزش انجام کار گروهی، تواضع، فروتنی و احترام در برابر یک مسئول است که در این راستا در مدرسه اگر ۵۰ درصد آموزش در دانش‌آموزان نقش داشته باشد قطعا به همان اندازه و شاید بیشتر از آن نیز پرورش در دانش آموزان نقش دارد.

مختاری تصریح کرد: زمانی که خداوند انسان را آفرید و او را بر روی زمین اشرف مخلوقات عنوان کرد به طوری که ارزش انسان از دیگر موجودات زنده بیشتر شد، قطعا توانایی‌های ویژه و فوق‌العاده‌ای نیز در وجود انسان نهادینه کرده که در جای خود همگی برترین و بهترین دارایی برای انسان هستند و لذا در این خصوص باید همیشه به دنبال پرورش و رشد استعداد‌هایی که خداوند در وجود ما نهادینه کرده باشیم و همیشه نسبت به هر چیزی دید و نگرش مثبتی داشته باشیم و به پیشرفت فکر کنیم چون در این صورت است که بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ساختن آینده‌ای خوب وابسته به خود انسان و نوع نگرش او نسبت به مسائل مختلف است.‌ اگر دید مثبتی نسبت به هر چیزی داشته باشد قطعا در هر راهی موفق خواهد شد و لذا در این راستا امید است در آینده‌ای نه چندان دور شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار