آموزش و پرورش و شرکت توزیع برق استان یزد تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

یزد(پانا) - رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزدگفت : این تفاهم نامه به منظور گسترش همکاری های مشترک اداره کل آموزش و پرورش و شرکت توزیع برق استان یزد انضا شده است .

کد مطلب: ۹۶۳۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش و شرکت توزیع برق استان یزد تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

"محسن گلستانی فر" افزود: تسریع در روند فعالیت های فی مابین ، ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق و بهره گیری از مشارکت دانش آموزان در این امر ، ایجاد و تقویت حس مسئولیت پذیری و زمینه سازی برای پرورش استعداد آنها را از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه ذکرکرد.
"گلستانی فر" خاطرنشان کرد:این تفاهم نامه در 7 ماده و 37 بند شامل ضرورت ها ، اهداف ، زمینه های همکاری ، تعهدات طرفین و تشکیلات اجرایی به امضای " عباسعلی دانافر" مدیر کل آموزش و پرورش و " آرش نواب " مدیر عامل شرکت توزیع برق استان رسید .
وی تشکیل کلاس های آموزشی برای معلمان و دانش آموزان ، برگزاری مسابقات علمی،فرهنگی و ورزشی ، تهیه و تدوین و توزیع کتب ، جزوات و بروشورهای آموزشی بین دانش آموزان با موضوع ترویج فرهنگ صرفه جویی ، فراهم کردن زمینه بازدید دانش آموزان از مراکز تولید و انتقال و توزیع نیروی برق و تشکیل گروههای دانش آموزی در خصوص مصرف بهینه برق،از جمله زمینه های همکاری در این تفاهم نامه ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار