نشست هم اندیشی شهرداران و اعضای شوراهای دشتستان با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی

دشتستان ،بوشهر(پانا)_نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر یک از شهرداری های دشتستان برای گرفتن ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض از سازمان همیاری شهرداری ها، درخواست های خود را در خصوص پروژه ای مانند آتشنشانی، پسماند یا گردشگری و یا طرح های درآمدزایی تعریف و به همراه پیوست استانداری به بنده یا به سازمان شهرداری ها مراجعه کنند.

کد مطلب: ۹۵۲۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی شهرداران و اعضای شوراهای دشتستان با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی

محمدباقر سعادت در جلسه هم اندیشی شهرداران و اعضای شوراهای شهرستان دشتستان افزود: همگی بر حدود و اختیارات نمایندگان مجلس واقفید و کمبود و کاستی هایی را مطرح کردید که در حدود و اختیارات من نیست و این درخواست ها را در حضور برخی مسوولین بیان نمی کنید چرا که می دانید وظیفه برخی مسوولین قانونگذاری است.
سعادت با بیان اینکه با خود عهد بسته ام که واقعیت ها را بیان کنم ادامه داد: اکنون شما به عنوان عصاره مردم این توضیحات را در شهرها و روستاها جهت اطلاع رسانی به مردم بگویید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: تسهیلات طرح های درآمدزایی برای شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت ۳ تا ۴ میلیارد تومان و برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت تا سقف ۲ میلیارد تومان تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه در خصوص هزینه کرد برخی ادارات در پروژه های مختلف نمی توانم اظهار نظر کنم، ادامه داد: هیچ زمان برای گرفتن حق و حقوق مردم دشتستان کوتاهی نکرده ام، تا جایی که توانسته ام تلاش خود را جهت رضایتمندی مردم کرده ام، مکاتبات و مستندات نیز موجود است؛ از بدو ورودم به مجلس تمام فکر و ذکرم چگونگی رضایت مردم بوده و است.

سعادت با اعلام اینکه در زمان نمایندگی من چند پروژه بسیار بزرگ و مهم انجام شده است بیان کرد: برای تامین آب شرب مردم دشتستان چه برخوردهایی که من در وزارت نیرو نداشتم، اخیرا نیز با سازمان بهزیستی تفاهم نامه ای را امضا کردیم تا ۲۰۰ واحد مسکونی نیمه تمام مددجویان بهزیستی شهرستان دشتستان را با مشارکت بتوانیم تکمیل و در اختیار مددجویان قرار دهیم.

وی گرفتن اعتبار از سازمان آموزش و پرورش جهت تکمیل سیستم سرمایشی مدارس دشتستان را ۱۱ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: نیروهای بلاتکلیف شهرداری ها را در اولویت برنامه های خود قرار داده ام، سازمان شهرداری ها این موضوع را به مجلس خواهد آورد، ما نیز پیگیر گرفتن مصوبه در خصوص رفع مشکل این نیروها هستم.

محمدباقر سعادت از تامین ۱۰ دستگاه آمبولانس برای مناطق نیازمند شهرستان دشتستان تا هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: سد دالکی، بیمارستان شهید گنجی، ساماندهی طرح تحول کشاورزی و دیگر پروژها از فعالیت های بزرگ دوره نمایندگی ام بوده است.

بر اساس این گزارش، شهرداری ها و اعضای شوراهای شهرستان دشتستان مشکلات خود را به نماینده مردم دشتستان انتقال دادند و در خصوص رفع برخی مشکلات از نماینده مردم دشتستان خواستار همکاری های لازم شدند.
خبرنگار : مهتاب بوستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار