باحضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر؛

جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات حوزه آموزش و پرورش جم برگزار شد

بوشهر(پانا)_مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن بررسی مشکلات حوزه آموزش و پرورش جم به ویژه فضاهای آموزشی، نیروی انسانی، تکمیل و تجهیز مدارس و ناوگان حمل و نقل اداری به هم اندیشی با مسئولین آموزش و پرورش جم پرداختند.

کد مطلب: ۱۳۹۷۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات حوزه آموزش و پرورش جم برگزار شد

علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در سفر یک روزه خود به شهرستان جم ، در جلسه ای با حضور رییس و اعضای شورای آموزش و پرورش آن شهرستان، ضمن بررسی مشکلات حوزه آموزش و پرورش به ویژه فضاهای آموزشی، نیروی انسانی، تکمیل و تجهیز مدارس و ناوگان حمل و نقل اداری به هم اندیشی پرداختند.

موحدی با اشاره به موفقیت های شهرستان جم در حوزهای فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی استان و کشور، ابراز امیدواری کرد: مشکل کمبود نیروی انسانی با برنامه ریزی و تدابیر لازم حل خواهد شد.

وی درخصوص کمبود فضای فیزیکی به افتتاح ۷ مدرسه در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: عمده مشکل کمبود فضای آموزشی مرتبط با شهر جم است که ان شاء الله با افتتاح سه مدرسه جدید بخش زیادی از کمبود فضای آموزشی جبران خواهد شد.

سیدمحمد احمدپور فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان جم در خصوص چالش های افزایش جمعیت شهرستان برای آموزش و پرورش، گفت: بیشترین ورودی در هر سال را آموزش و پرورش شهرستان جم در سطح استان دارد که عمده آن مدارس روستاهای نزدیک به شهر جم و خود شهر جم را درگیر کرده است این امر نیازمند یک تدبیر جدی است که بخشی از آن با افزایش نیرو و ایجاد شیفت مخالف حل خواهد شد و بخش دیگر آن با افزایش فضای آموزشی قابل مدیریت است.

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار