دانش آموزان با عضویت در تشکیلات سازمان دانش آموزی به خودباوری می رسند

شیراز(پانا)_مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان پاسارگاد با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی نقش مهمی را در تربیت اجتماعی دانش آموزان ایفا می کند گفت:دانش آموزان با عضویت در تشکیلات سازمان دانش‌آموزی به خودباوری می رسند و آمادگی پذیرش مسئولیت های فردی و اجتماعی را پیدا می کنند.

کد مطلب: ۹۴۲۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان با عضویت در تشکیلات سازمان دانش آموزی به خودباوری می رسند

سید عبداله حسینی در گفتگو با پانا با اشاره به اینکه در سال گذشته 500 دانش آموز در 18مدرسه جذب سازمان دانش آموزی شدند، گفت:تشکیلات سازمان دانش آموزی نقش مؤثری در پیشرفت و اعتلای دانش آموزان این منطقه دارد.

حسینی از رشد 50 درصدی ثبت‌نام و تشکیل گروه‌های پیشتازان در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: چشم‌انداز ما در سال آینده عضویت حداکثری دانش‌آموزان شهرستان در این تشکیلات است.

او ویژگی‌های یک پیشتاز خوب را این چنین بیان کرد: یک پیشتاز خوب با همدلی،همفکری و همکاری و کمک به دیگران منش‌های سازمانی را رعایت می‌کند و با به کارگیری آنها در راستای رسیدن به اهداف خود گام بر می‌دارد.

مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان پاسارگاد با اشاره به اینکه سازمان دانش‌آموزی شهرستان پاسارگاد در سال گذشته در راستای اهداف سند تحول بنیادین و ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی فعالیت های مختلفی را اجرا نموده است گفت: در خصوص پوشاک مدارس با تولیدی ها قرارداد بسته شده و پوشاک دانش آموزان در حال دوخت است.

او در ادامه خبرگزاری پانا را برای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی مدارس مطابق با ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مفید دانست و افزود: در تلاش هستیم تا بتوانیم به تحقق شعار هر مدرسه حداقل یک دانش‌آموزخبرنگار دست‌یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار