رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی:

تشکیلات سازمان دانش آموزی حلقه مفقوده در آموزش و پرورش است

شیروان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی در جمع مربیان پیشتاز شرکت کننده در دوره ضمن خدمت مدیریت کلاس درس در محل سالن اجتماعات کانون های فرهنگی تربیتی سمیه و شهید بهشتی شهرستان شیروان گفت: بچه های ما در مدارس حرف شما معلم را بیشتر از پدر و مادر می پذیرند اگرچه از نظر ریالی و مالی قدری ضعیف هستیم اما از نظر اعتبار اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی و آحاد ملت رتبه یک را داریم و صد در صد خانواده های کشور به معلمین اعتقاد راسخ دارند برای اینکه آینده را برای فرزندان آنان ما رقم می زنیم.

کد مطلب: ۱۰۰۵۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیلات سازمان دانش آموزی حلقه مفقوده در آموزش و پرورش است

مجید مصباح افزود: برگزاری سفرهای عتبات عالیات، اعزام به حج، اردوهای مذهبی، اعتکاف های دانش آموزی، مراسم نوگلان حسینی و ... همه و همه نشان از این است که ما یک تشکیلات مذهبی هستیم و همچنین وجود مجلس دانش آموزی، خبرگزاری پانا، کلاس های ضمن خدمت، فریادهای شادی، گره زنی، آشپزی در اردو، دوری از خانواده، حضور در فضای سبز و زندگی جمعی را تجربه کردن و ... به منظور اجتماعی و تشکیلاتی بارآوردن دانش آموزان است.

وی در رابطه با تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان در سازمان دانش آموزی اظهار داشت: از نگاه سیاسی، فرزندانمان را با شرکت دادن در انتخابات شوراها در سطح مدارس، استان و بعد مجلس دانش آموزی کشور، رشد سیاسی آنان را رقم می زنیم و از نگاه اجتماعی نیز حضور در اردوها و در کنار هم و با دیگران زندگی کردن تجربه ارزشمندی را به فرزندان ما خواهد آموخت.

رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه تشکیلات سازمان دانش آموزی می تواند پاسخگوی همه مشکلات آموزش و پرورش باشد گفت: اینکه فرزند ما ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، ادبیات و... یاد بگیرد اما نتواند با اقوام و دوستان ارتباط برقرار کند کار موفقی انجام نداده است و تنها، تحصیل برای دانستن، مشکلی را حل نمی کند بلکه تحصیل برای دانستن و زندگی کردن و مراوده با دیگران مهم و عامل موفقیت افراد است و این از اهدافی است که سازمان دانش آموزی آن را پیگیری و اجرا می کند.

وی با بیان اینکه همه ما در سازمان دانش آموزی قطعات کامل کننده یک پازل هستیم که اگر یک قطعه از آن را بردارید پازل ناقص خواهد شد خاطر نشان کرد: این اطلاعاتی را که تلاش نموده و با حضور در کلاس های مختلف می آموزید را واقعا به راحتی از کنار آن نگذرید و اگر آن ها را به دانش آموزان انتقال ندهید واقعا کاری نکرده اید و همه ما باید با هدفی که داریم معتقد به انجام برنامه های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی در مدارس بوده و فرزندان این مرز و بوم را تشکیلاتی بار بیاوریم

خبرنگار ام البنین ملاعلی تژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار