طراحی مدال های اختصاصی اسکواش در جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان

اصفهان (پانا) - رقابت های اسکواش جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در آکادمی اسکواش شهید نصر برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

کد مطلب: ۹۱۸۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
طراحی مدال های اختصاصی اسکواش در جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان

مسابقات اسکواش به مناسبت ماه مبارک رمضان و از سوی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت اسکواش استان اصفهان طی سه شب در آکادمی اسکواش شهید نصر برگزار شد.
این مسابقات با حضور ۴۶ اسکواش‌ باز دختر و پسر در رده‌های سنی کمتر از ۱۱ و 19 سال برگزار و در پایان به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.
رییس هیأت اسکواش استان اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات سومین سال پیاپی است که با همکاری معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود و جای امیدواری دارد که توانستیم در کنار سایر ورزش های دیگر با این رشته در جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان حضور داشته باشیم.
هدا محمدی ادامه داد: این رقابت ها باعث می شود که رشته اسکواش بیشتر به مردم معرفی بشود و شاهد رقابتی سالم بین ورزشکاران در بخش های آقایان و بانوان باشیم تا در ماه مبارک رمضان علاوه بر بحث معنوی به سلامت جسم نیز بپردازیم.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه هرسال هیأت اسکواش یک طرف برگزاری این مسابقات است، از لحاظ فنی شاهد کیفیت خوبی بودیم و از طرفی دیگر امسال مدال های اختصاصی اسکواش طراحی و تولید شده بود که در کنار حکم های قهرمانی، باعث ایجاد انگیزه برای شرکت کنندگان شد.
وی افزود: با توجه به اینکه مجموعه شهید نصر برای پذیرایی تماشاگران از فضای کمی برخوردار است، فقط توانستیم میزبان ورزشکاران و خانواده ها باشیم اما همین که خانواده ها رقابت فرزندان را از نزدیک می بینند و تشویق می کنند برای ما اتفاق خوبی است.
نتایج این دوره از مسابقات بدین شرح است:
در بخش پسران:
در رده سنی آزاد، حمید ذالفقاری و جوادسلیمانی زاده مقام سوم مشترک، علی حقیقت مقام دوم و سروش حقیقت مقام سوم را کسب کردند.
در رده سنی کمتر از 11 سال، امیرعلی صمدزاده و امیر مهدی سید معلمی مقام سوم مشترک، حسین کاظمی مقام دوم و شهبد توکلی مقام اول را کسب کردند.
در رده سنی کمتر از 19 سال، سالار کریمی و شنتیا توکلی مقام سوم مشترک، محمدرضا جعفری نژاد مقام دوم و محمد چنگانیان مقام اول را کسب کردند.
در بخش دختران:
در رده سنی آزاد، پریناز مهنام و سارا مومنی مقام سوم مشترک، فرناز محمدی مقام دوم و سارا احمدی مقام اول را کسب کردند و همچنین آذین عزیزپور مقام اول جدول پلیت را کسب کرد.
در رده سنی کمتر از 11 سال، رها مقصودی و پرنیا جریانی مقام سوم مشترک، دیبا پارسایی مقام دوم و پرنیا نجفی مقام اول را کسب کردند.
در رده سنی کمتر از 19 سال، آیلین میکایلی و یلدا رشتیان مقام سوم مشترک، روبیتا اسحاقیان مقام دوم و یاس صمدزاده مقام اول را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار