برگزاری مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در 27 رشته ورزشی

اصفهان (پانا) - رئیس اداره ورزش همگانی و محلات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اصفهان گفت مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در 27 رشته ورزشی ویژه دختران و پسران در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۸۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در 27 رشته ورزشی

محسن رویگری اظهار داشت: بیست‌ودومین دوره مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و نخستین روزهای سال 1402 برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در 27 رشته ورزشی برای پنج رده سنی در شب‌های ماه مبارک رمضان ویژه عموم شهروندان برگزار می‌شود که البته تعدادی از رشته‌ها در رده سنی آزاد برگزار خواهد شد.

او با اعلام اینکه مسابقات رده‌های سنی پایین قبل از افطار و رده‌های سنی بالاتر از بعد از افطار تا پاسی از شب برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات از تاریخ 5 فروردین تا اول اردیبهشت 1402 در شب‌های ماه رمضان در مجموعه‌های ورزشی و متفرقه مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اصفهان با اشاره به اینکه هر رشته ورزشی متناسب با رده‌های سنی خردسال، نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در آن رشته تعریف شده است، گفت: به عنوان مثال مسابقات والیبال بانوان در رده سنی آزاد یا فوتسال برای پیشکسوتان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان برای شهروندان اصفهانی‌ها تعریف شده است، اما امسال در رشته والیبال بانوان یک تیم از مشهد در این دوره از مسابقات حضور خواهد داشت.

رویگری تأکید کرد: در پایان به برندگان حکم، مدال و تندیس مسابقات اهدا می‌شود و برای رشته‌های تیمی نیز پاداش دیگری هم در نظر داریم.

دانش آموز خبرنگار: رها فتوح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار